Middag i Malmö

Vi hamnade på Mando. Det var nog mer än 10 år sedan vi var där senast, så det är inte en av de restauranger som vi brukar gå till. Vi bokade inte bord, för vi visste inte riktigt när vi skulle bli färdiga, men det gick bra ändå - bara 15 min väntetid i baren. Maten var god, precis som folk brukar säga att den är... Och @Summerwind, de öppnar kl 12 på helgdagar.
 
Jag var förresten sugen på den brasilianska restaurangen, men sambon lät lite skeptisk, så den blev det tyvärr inte...
 
Lite lustigt... Förra veckan hade jag tänkt att starta en tråd med samma tema. Vi hamnade också på Mando! Jag tog plankstek men blev ganska besviken. Ingen höjdare enligt mig. Men jag gillade miljön och snabba servicen!
 

Liknande trådar

Samhälle En smula oplanerat har jag precis landat i Malmö och kommer behöva äta lunch här, någon som kan tipsa om något trevligt ställe ganska...
Svar
5
· Visningar
483
Senast: Halfrek
·
Mat Hallå alla Malmökännare! Var kan en äta en god middag tidigt på kvällen, någorlunda nära stationen? Gärna något lugnt ställe, ska...
Svar
2
· Visningar
315
Senast: Kaching
·
Samhälle Jag har fått inse att jag inte kommer ha råd att köpa lägenhet i Lund 🫠 Så funderar nu på att flytta tillbaka till Malmö, där jag är...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 726
Senast: kolblakkur
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 199
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp