Bukefalos 28 år!

Midsommartråden aka HELGTRÅD!

Älskar midsommar! Min favorithögtid :) Finns en anledning till att vi förlovade oss på midsommarafton för 3 år sen och gifte oss på midsommarafton förra året :D
 
Älskar midsommar! Min favorithögtid :) Finns en anledning till att vi förlovade oss på midsommarafton för 3 år sen och gifte oss på midsommarafton förra året :D
Får jag fråga varför? :o
Jag älskar sommaren över huvudtaget och maten är god på midsommarafton men tycker att julen överträffar det mesta :D
 
Är rätt så icke fotbollsintresserad själv men kunde inte undgå resultaten när det finns ett annat fotbollsfan här hemma. T.o.m jag fattar att det är rätt bra med 5-1 för Nederländerna mot Spanien :eek: Och det första målet var bara för tjusigt..! :D
tumblr_n74o17dBA81remfquo4_250.gif
 
@Asko
Problemet är att jag inte vet vilken stil jag vill ha. Men vet att jeans och tjocktröja är varmt på sommaren. ;)
:rofl: Ja, det är det nog ;)
Jag bara köper det jag gillar så passar nog något där hemma till det så det är ingen särskild stil jag har, förutom JAG-stilen :D själv gillar jag gina tricot.
 
:rofl: Ja, det är det nog ;)
Jag bara köper det jag gillar så passar nog något där hemma till det så det är ingen särskild stil jag har, förutom JAG-stilen :D själv gillar jag gina tricot.
Problemet är att jag inte vet vad jag gillar, vet inte alls vad som är snyggt på mig.
 
Problemet är att jag inte vet vad jag gillar, vet inte alls vad som är snyggt på mig.
Fast det vet inte jag heller i förväg, man får ju gå runt lite i affärerna och se om man ser något som man gillar. Sen är det bara att prova och om du tycker att det ser ok ut så ÄR det ok :D

Edit: Tänker på min mamma som jag är med ibland när hon shoppar och hon brukar tjafsa om att rumpan ser för stor ut eller att den är för tajt, och då brukar jag tjafsa tillbaks att det är kvinnliga former och att man ska vara stolt över dem :love:
 
Fast det vet inte jag heller i förväg, man får ju gå runt lite i affärerna och se om man ser något som man gillar. Sen är det bara att prova och om du tycker att det ser ok ut så ÄR det ok :D
Önskar att jag kunde hitta något när jag går i affärerna. Ser inga snygga kläder. :mad: Sen är det urtråkigt att prova kläder.:o

Vill bara köpa massa ridkläder, jag som knappt är i stallet.:angel:
 
Önskar att jag kunde hitta något när jag går i affärerna. Ser inga snygga kläder. :mad: Sen är det urtråkigt att prova kläder.:o

Vill bara köpa massa ridkläder, jag som knappt är i stallet.:angel:
Ja då är det svårt om man inte ser några snygga kläder :o Då får man (tyvärr?) nog gå till flera affärer för att se om man hittar något. Själv förutom gt gillar jag ibland också hm, mq, bik bok eller cubus.
Håller dock med dig om att det är ibland tråkigt att prova kläder :grin: men jag tänker på pengarna och hur glad/nöjd man blir med kläder som sitter rätt när man kommer hem :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
549
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
68 69 70
Svar
1 388
· Visningar
55 077
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
594
Senast: Lady_S
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 698
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp