Min hund är fixerad av vildkaniner!

Att ha ihjäl kaninerna själva fixar vi inte, de är så söta! ;-)

Att stängslet ute dem helt kanske skulle kunna vara helt möjligt. Men det jäklar sitter precis utanför och retas ändå. :@

Jag upplever inte min hund som understimulerad, han är nog rätt nöjd med livet. Men just kaninerna ställer till en hel del i huvudet på honom.
 
Varken jag eller min sambo är jägare, då måste vi anlita någon.
Det finns mycket kaniner även på granngårdarna, så risken är väl stor att det flyttar in nya.
Dessa jäkla kaniner!:@

Eh, jag tror nästan särbon skulle BETALA för att få komma och skjuta så många kaniner han ville! O_o :p


Helt allvarligt faktiskt... *mvh ihop med jaktgalning som alltid missar min födelsedag, den är mitt i upptakten för septemberjakten*
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 606
Senast: alicegard
·
Övr. Hund Har en hund som blir 2 år i sommar, han är extremt fixerad vid att nosa/följa lukter och det är ett stort problem så fort vi går ut...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Barrow
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 433
Senast: Milosari
·
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen aldrig tyckt att jag (vi) har så många djur. Jag umgås ju med andra djurälskare och där är det aldrig något konstigt...
2
Svar
20
· Visningar
4 992
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp