Bukefalos 28 år!

"Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

R

roping-malin

Jag,Malin och Christina red igår på Kungsbacka Rid Klubb med våra westernhästar(:cool:) och hade super kul skulle jag vilja säga! Vi tjöttade en massa och Skrattade en del och planerade en lite utflyckt till helgen :d

Är det någon mer som vill hänga på och rida tillsammans med oss så hade det varit jätte roligt. Vi har inte sagt att det blir en viss dag så men man kan ju maila till varandra och snacka via telefon!

Det är inte säkert att det blir på KRK vi träffas varje gång(där måste man vara medlem för att få rida...) så alla westernryttare på buke som vill hänga med på "mini-buke-träff" :rofl:kan ju höra av sig till någon av oss ;) Kanske är en fördel att inte bo så långt bort från Kungsbacka men man avgör ju själv hur långt man vill åka! :p

Christina heter B070715 här på buke!
Kramar i massor!! :bump:
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

Ju fler dessto bättre! Vi har skoj. Häng gärna på!
Christina:bow:
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

Hej igen!
Glömde säga att än så länge träffas vi på onsdagar vid sjusnåret. Tills nån annan kommer med motbud:bump:
/ C
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

Igår red vi igen och vi hade kul då med, det börjar bli lite "som vanlig" att det är kul :crazy: Nästa vecka blir det nog mer på dagen, tisdagen eller onsdagen!

Vore som saagt kul om någon mer ville hänga på... Finns det bara 2 western ekipage runt Kungsbacka? :eek: Jag vet att det finns fler :p
Så komigen, PMa mig eller Christina!!:idea:

Kramar ifrån Malin! :d
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

Jag håller med, ni är många som kikar på vårt inlägg men gud så tysta ni är så jag säger; HALLÅÅÅÅ.
Vi hade kul o kör på, att träffas o snacka häst, ta en fika ( det behöver man inte häst för ) och rida lite är inte alls dumt å här i vintermörkret.
Kram
C
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

JAG FÖLJER JÄTTE GÄRNA MED :D:D SÄG BARA TILL :banana:
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

ja vill jätte järna med men ja bor så lågnt bort från götteborg jag bor i borgvik så det är ganska lågnt. =(
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

ja vill jätte järna med men ja bor så lågnt bort från götteborg jag bor i borgvik så det är ganska lågnt. =(


Vad kul att du vill vara med, men synd att du bor så långt bort :(
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

ja vill jätte järna med men ja bor så lågnt bort från götteborg jag bor i borgvik så det är ganska lågnt. =(

Men starta en egen tråd. Det måste ju finnas människor som pysslar med hästar i Borgvik oxå. Vi kanske kan starta en trend:bump: jag o Bimini. :bump:
Kram C
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

jaa varför inte :)
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

Kan ju tillägga det att nu har vi troligen två till som skall hänga med och ta upp manegen :love:

Kramar M
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

Puttar upp vår tråd och påminner om att vi fortsätter med träningar och andra aktiviteter ca en gång i veckan. Häng på. Gren, häst eller männinska är ovesäntligt bara du vill vara med. Vi har skoj.
/Christina
 
Sv: "Mini-buke-träff" med W.hästar på KRK!

Jag är gärna med sen när Cindi kommit hem! :)

Fast... jag har ju tyvärr ingen bil....
Jag kanske lyckas fjäska med någon.. :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp