Bukefalos 28 år!

Minitråden! För oss....

urkella

Trådstartare
..som inte hör hemma varken i snygga,musklade ponny tråden eller i shettis tråden. Här får man visa unghäst som gammal, tjock som smal :) Gärna lite diskussion om övningar att hitta på, utrustning och allt annat runt om kring våra små.

Ove har nog bukes största skunksvans :D
33202672.jpg


Hingstarna
33202668.jpg


33202667.jpg
 
Sv: Minitråden! För oss....

Det bästa jag hittat än för att reda ut svansar är cowboy magic detangler, har inte hittat något pälsglans som jag tycker är bra och har testat det mesta tyvärr. Som synes så har vi med lite problem med svansarna :angel:
 
Sv: Minitråden! För oss....

Sätter in lite bilder på mina då , Har tyvärr inte så många nytagna men ska ta nya bilder snart :)
spanien086.jpg

Bild001-2.jpg


Snart dags för bäbis
tingeling2.jpg


Julpuss:love:
jul3.jpg

Larimar1.jpg


tesora
 
Sv: Minitråden! För oss....

OOPS ! Glömde ju sista bäbisen !!
baby7.jpg


baby3.jpg

Hon är ett år nu och hennes mamma är en ängel :cry:
Hon har en underbar färg hon är gulsvart :love:

Tesora
 
Sv: Minitråden! För oss....

De är verkligen bedårande dina små, den lilla appaloosan med blå ögon skulle jag lätt kunna kidnappa :love:
 
Sv: Minitråden! För oss....

Åh dina små, var längesen jag såg bild på dom! Visst är det du som hade/har en liten vid namn popcorn? Finns han kvar?:)
 
Sv: Minitråden! För oss....

Tack för tipset! Håller på att riva mitt hår för Minis trassliga svans:D

Kl
Vilka underbara bilder ni har lagt in, smälter som smör i solsken:)
 
Sv: Minitråden! För oss....

Herregud va söta, :)
Jag har lånat hem en liten kille som kanske kan får vara me här! :) Han är 6 år och en brittish spotted pony. Han är tänkt som sällskap till mitt hingstföl, och jag hoppas kunna köpa en vagn så jag kan kan köra honom! :)

603548_10150946617046507_1728897268_n.jpg
 
Sv: Minitråden! För oss....

Vad kul !! Skaffa typ photobucket där i från kan du lägga in bilder :bump:
Vogue: Flingan är DJUPT saknad här hemma !!! :cry::cry:
Men ska ta bild på hennes svarta lilla åring som är mamma upp i dagen men svart :love: Mentalt är hon exakt som sin mamma :love:

Tesora
 
Sv: Minitråden! För oss....

Om du inte vill skaffa photobucket kan du också ladda upp via imagehack, mycket lättare tycker jag :)

När du laddat upp din bild på något av dessa två sätt så kopierar du bara forumlänken och klistrar in länken i texten här :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 521
Senast: WBanna
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
486
Senast: hamilton1
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 513
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 705
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp