Bukefalos 28 år!

Misslyckade ridbilder

DSC_4574_zpsd76d4ca9.jpg

Jag ser att du har en trendkänslig häst, den har helt sonika börjat med yoga. Ungefär såhär gör man: för att värma upp sträcker man ena örat till bakre kosmos, sedan sträcker vi nackmusklerna åt vänster och gör en kissande hunden ställning, andas in, andas ut och håll positionen.....
Namnloumls_zpse6fd63cd.png
 
[Q
2015-02-26-1029_54eee76e2a6b223f088e2de2.jpg

Här har vi en ryttare som siktar högt ( ända upp till molnet långt där borta, högst upp på ryttarhimlem)
Hästen å sin sida nöjer sig med att komma ner på andra sidan.

Tur att det inte var tvärt om....
 

Ingen ridbild men jag dör alltid lite av den här filmen... Iallfall sista klippet, hösten hade varit sjukledig i ca 3 månader och var "lite" glad :D
Hahaha!
Exakt sådär gjorde min kille igår hos veterinären. "Får vi se lite trav i ena varvet?"
Så håller han på sådär i vild-galopp 10 min typ... :o Välhanterad pålle...
 
Haha denna tråden var ett perfekt sätt att fördriva söndagskvällen på! :D Bidrar med en bild som visserligen har dålig kvalité (9 åring som gärna ville fota med sin digitalkamera :p) men det är inte det enda som är fel... Hästen var djävulskt stark och framtung och jag blev trött, dessutom har jag kass hållning i vanliga fall... :o
100_1099_zpshyvqbp9y.jpg

Varje gång jag kollar på denna så tänker jag: Vart är rullatorn? :rofl::confused::D
 

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
38 815
Senast: scizofren
·
Ridning Som ni kanske läst i en annan tråd här på forumet, Från "smygskritt" och "mockasintrav" till piaff, har jag kommit en bit längre i...
Svar
10
· Visningar
1 359
Senast: emindy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp