Bukefalos 28 år!

Mitt tillfälliga hem

Status
Stängd för vidare inlägg.
82765073_10157317054162620_8596048606794874880_o.jpg
 

Dagarna går långsamt, sjukskriven (i första hand till 5/4) och jag varken kan eller får stödja på benet på 7 veckor eller nåt sånt... Jag sitter uppe i rullstolen på mitt rum o ser när målarfärgen flagnar... då de flesta på avdelningen är både bra mycket äldre och dementa. Så sköterskorna är väl de enda man munhuggs med. De är tyvärr ständigt underbemannade så de har inte den tiden.
 
Inte ens någon vacker eller rolig utsikt :(. Ska du stanna där i alla 7 veckorna?

Nej dagen efter jag ramlade opererades jag och det första de frågade var hur jag bor, så de kunde skickar hem mig. Nu tjatar de varje dag att de inte hört om något ledigt korttidboende I och med att jag inte klarar mig själv...
 
Senast ändrad:
Det är ju synd att buke inte är som förr då kunde du liva upp dig genom både lite tjafs och flirt.:D
Jag minns minsann Bill och hur han skickade blommor o grattade dig när du fyllde år etc.
 
Fy så trist! Bara utsikten kan ju döda livsglädjen...
Inte för att jag hoppas att någon blir sjuk, men jag önskar att det dyker upp lite bättre sällskap för dig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag försöker och försöker och kämpar. Men jag har tydligen något som gör att allt jag gör är fel. Min mamma och jag kan inte...
Svar
16
· Visningar
1 719
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Hem
Dagbok Jag längtar hem. Jag vill hem. Jag behöver åka hem. Jag måste åka hem. Jag lever i ett tillstånd som äter upp mig inifrån. Vart jag än...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: manda
·
Hundhälsa Unghunden äter Mush. Vi ska åka bort några dagar om ett tag, jag kan inte ha med fryst mat. Jag antar att jag får ta lite tid och fasa...
Svar
14
· Visningar
817
Senast: hundtant
·
Fritid Jag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes...
2
Svar
31
· Visningar
1 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp