Bukefalos 28 år!

Mockalett?

Djurjouren

Trådstartare
Tror att det heter mockalett, en slags maskin som man kör runt med i hagarna och suger upp bajs!!! Var hittar man såna? Vad kostar en sån? //Linda med ryggskottig rygg
 
Sv: Mockalett?

MockaLett är ju en "snurrande tunna" som "silar" spånet så att det trillar ner i boxen igen;) :p
 
Sv: Mockalett?

Vet inte vad de heter, men jag vet att de finns och att de tom går att hyra. Tror man kunde hyra dem för ca 1500:-/helg.

Det är allt jag vet. :o Har inget namn eller så på var man hyr eller köper dem ifrån.
 
Sv: Mockalett?

Hej!

Finns hos pedaco tor jag dom hette.. .se?? prova nät sånt var det, ligger i åkersberga../Lavinia, som gärna vill ha en
 

Liknande trådar

Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
343
Senast: Tassa
·
Anläggning Jag är eventuellt intresserad av att köpa en fastighet där nuvarande ägare har hästar. Hagarna är på totalt 1000 kvm, uppdelat på två...
Svar
19
· Visningar
1 309
Mat Nu när jag satt i godan ro så blev jag lite sugen på glass så här på fredagskvällen:nailbiting:. Glassarna bara snurrade runt i huvudet...
2
Svar
20
· Visningar
1 056
Senast: AI62
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 070
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp