Bukefalos 28 år!

Möhippa i Växjö - HJÄLP!

Pilotta

Trådstartare
Jag har ju förstått att detta är stället att fråga saker på, då Buke besitter enormt mycket kunskap! Så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig. Min syster gifter sig i sommar, och jag är ansvarig för möhippan. Den är spikad till den 27 juli, jag hade allt bokat och det var frid och fröjd fram till förra veckan, då det skiter sig med bokningen med spa + mat på kvällen..... Attans! Vad gör jag nu??!! Jag bor själv i Malmö och har lite dålig koll på vad det finns för utbud i Växjö med omnejd, så där hoppas jag på er input!

Dagen kommer startas med frukost, och sedan fyrhjulingsrace, hagelbösseskytte och lunch. Men sen? Vad gör vi sen?

Det jag söker efter är ett ställe där man kan ha lite lugnare kvällsaktivitet, typ från 17-18 och framåt. Gärna med ex badtunna, bastu, jacuzzi elller liknande, samt möjlighet att få i sig en bit mat. Många i sällskaper är gravida, så det kommer inte vara något fylleslag utan mer mys, mat och lekar. Finns det något sådant ställe i närheten av Växjö?

Om det inte riktigt finns något sådant ställe, kanske någon från Växjö kan tipsa om någon annan bra kvällsaktivitet?
 

Liknande trådar

Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 598
R
Övr. Katt Vet någon här vilken djurensvänners hemsida är? Gärna med telenummer för alla ställen de finns här i Svergie. I lägenheterna där jag...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: rattalskare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp