Varför händer alltid allt dåligt på samma gång?

Sv: Varför händer alltid allt dåligt på samma gång?

Jag håller alla tummar jag har för att det ska reda upp sig för dig snabbt! Det kommer ju reda upp sig, hoppas det gör det redan i morgon! :laugh:

Hästen överlever, i värsta fall får du ju ställa av pållen helt, då behövs ju ingen ET under vilan, och skorna klarar sig ett tag till!

Förstår om du tappar energi men ge inte upp! Du har ju uppenbarligen en mamma som hjälper dig, hon kanske fixat allt med överklagan!
Ett annat tips är ju att kontakta media, om de uppmärksammar ditt fall kan det ju bli fart på både läkare och försäkringskassa!

Lycka till! :laugh:
 
Sv: Varför händer alltid allt dåligt på samma gång?

Du AR smart!! Vilken problemlosare! :bow: Du ar coolt, vet du det? :)

Sen vill jag bara saga: det ar ratt harligt att lasa den har traden, vilka bra rad folk har kommit med!!!!! :bow:

Hejja for Praefatio och Hejja for kloka bukemanniskor!
 
Sv: Varför händer alltid allt dåligt på samma gång?

+ cahs:

Kul att komma till läkaren, och att de säger i receptionen att "Nejmen du är inte inbokad... men gå upp till hennes rum och knacka, kan hända att hon kanske bara inte har skrivit in dig i systemet". Går upp till rummet, knackar, väntar 5 minuter och går ner igen varpå receptionisten säger att det var konstigt, ska kolla om hon är sjukanmäld kanske... Det visar sig att läkarhelveteskapet har tagit ledigt tills den 16:e... Helt utan att informera mig! GAH. Vilka idioter.

Det måste väl finnas fler läkare på vårdcentralen/läkarstationen? Jag tycker det verkar vara läge att omgående försöka byta läkare till en du skulle kunna ha förtronde för. Antar att det dessutom finns en klinikchef du skulle kunna diskutera din situation med.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 992
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 211
Senast: Whoever
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 529
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp