Bukefalos 28 år!

"Morrhår" på benen.

B

bengibollen

\"Morrhår\" på benen.

Min katt har långa strån som påminner om morrhår (inte av den grövre typen då), som sticker ut från en svart fläck i pälsen precis ovanför handleden (på frambenen). När man känner på fläcken med fingret så känns det som en liten bula just där. Det är inte den där övre pluttrampdynan det handlar om, för den hittar man ju precis nedanför leden. Jag har tittat på mina vänners katter och de verkar inte ha såna. Hur vanligt är det med "morrhår" där egentligen?
 
Re: \"Morrhår\" på benen.

Min har det :) Ganska tunna och mjuka, men det är ändå känselhår.
 
Re: \"Morrhår\" på benen.

Min har :) Om den har en svart fläck vet jag inte men bulan känner man tydligt :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 631
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 807
Senast: AraSlei
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 450
Hästvård Min häst som för övrigt är fin i pälsen och inte har mycket päls har små kala fläckar utan päls. De är inte runda utan har annan form...
Svar
2
· Visningar
1 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad såg ni senast? Del 3
  • Att reda upp livet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp