När bara en kille duger...

Det är ju inte det att det är nåt fel på de som faktiskt vill ha mig (och de är en hel del,kan tilläggas), MEN:
De är ju inte HAN!!
FINNS DET INGEN ANNAN ÄN JAG SOM HAR DET SÅHÄR???

Personligen så jämför jag inte andra mot min honom med stort H och jag har dels släppt honom helt och dels tror jag faktiskt att det finns någon annan där ute för mig också, en som inte är en douchebag, jag har bara inte hittat honom än ;) och finns det ingen sådan så är det inte så mycket att göra det, för jag tänker inte vara med någon bara för att ha någon.

Ältar inte det som varit, ser framåt och går dessutom framåt och lämnar dåtiden bakom mig. Jag tror man gör sig en björntjänst om man håller fast vid något som varit, men som inte är och inte kommer att bli.
 
Tja, min teori är ju att blir man bara förälskad i såna man inte kan få så är man sketrädd för att låta någon komma nära en. Man är rädd för att bli kär, sårad och övergiven.

Precis, det är ett sätt att skydda sig. Alternativt kan det vara ett tecken på att man har commitment issues och inte vill binda sig vid någon.
 
Fast det behöver det inte vara. Man kan älska friheten vid att vara singel utan att för den delen vara rädd för att bli sårad.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 265
Senast: Whoever
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 015
Senast: tanten
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 841
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp