Bukefalos 28 år!

När gjorde ni någon glad senast?

Mirre

Trådstartare
Vad gjorde ni?

Letade på en låt på youtube till min mamma igår.
Hon brukade spela den mycket när vi var små och hon har pratat om den väldigt länge. Så när hon fick länken blev hon jätteglad :)
 
Sv: När gjorde ni någon glad senast?

Senast ikväll när jag tog ut ena katten i trapphuset så grannpojken fick klappa. Annars händer det nog nästan varje dag, jag minns inte ens alla gånger. Jag försöker alltid att göra folk glada, det är nog något syndrom jag har..
 
Sv: När gjorde ni någon glad senast?

För några dagar sen blev min dotters sovrum klart efter all renovering. Hon har fått vänta i 3 månader eftersom mycket annat har varit prioriterat före hennes rum. Så hon blev världens lyckligaste tjej när det blev klart!
 
Sv: När gjorde ni någon glad senast?

Ringde sponatant och pratade med en kär vän i några timmar :)
 
Sv: När gjorde ni någon glad senast?

Hjälper dagligen min bästa vän att träna hennes ponnies så dom blir ordentliga hästar till hennes två små tjejer, då hon har fullt upp med tidigare nämnda barn. :)

Annars är det en massa små, små saker mest hela tiden, som att passa på att vattna blommorna när man ändå har vattenslangen igång t.ex.
 
Sv: När gjorde ni någon glad senast?

Jag gör någon i min omgivning glad varje dag genom att själv vara glad och trevlig. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bet mig själv i kinden väldigt rejält för några dagar sen. Det är väldigt svullet och gör rejält ont. Har svårt sova pga smärtan, för så...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 749
Senast: VLMF
·
Relationer Jag följer några ekonomikonton på Instagram. Accepterar följarförfrågningar inom det området. Igår fick jag en förfrågan som jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 543
Senast: Rosett
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 407
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp