Bukefalos 28 år!

När kommer fölet

V

varbergs_elin

Har ett sto som är tjuvbetäckt hon har vit mjölk svullen ovh röd där bak och i går natt låg hon med värkar men ställde sig efter det hon rullar sig i hagen biter mot magen och ibland stannar hon bara upp, vi är inne på 3dje vak natten men känner som om hon aldrig ska lägga fölet vad tror ni ?
 
Sv: När kommer fölet

Har ni någon aning om när hon tjuvbetäcktes? Vit mjölk kan de ha ett tag innan de fölar, speciellt om de har fått föl tidigare. Rinner det mjöl om henne?
Kan vara ide att ringa vet. så att ni får henne undersökt och får veta lite mer konkret.
Hon ska inte gå med koliksymtom för länge heller, så jag rekommenderar vet.
 

Liknande trådar

Avel Har ett sto som betäcktes (fribetäckning) förra sommaren. Vi åkte från hingsten 1:e juli. Sen dess ingen brunst. Magen har växt men...
Svar
15
· Visningar
2 770
Senast: Karro-Lina
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 584
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 353
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 757
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp