Namnförslag till fölunge

Hmm.. J är en svår bokstav, kollade en lista på alla karaktärer från tolkien och inte ett enda namn på J...

Javelin är med i Sagan om Belgarion/Mallorea, likaså Jeebers. Från Robin Hobbs böcker finns Just, Jek, Jani, Jinna, Jerd och landet Jamallia

Janghwa är tydligen från en koreansk folksaga

Gillar Jamallia och har försökt googla fram mer information men hittar inget. Har tyvärr inte läst någon av Hobbs böcker själv. I vilken bok finns Jamallia?
 
Några fler förslag

jumanji efter filmen om ett magiskt spel
Jibarish 11 timmen i abbarat böckerna
Jorinde och Joringel från bröderna grimms saga
John Blund;)
jullan som emils häst i lönneberga
jigger från harry potter
järnkrona från tolkiens melko (de förlorade sagornas bok)
 
Gillar Jamallia och har försökt googla fram mer information men hittar inget. Har tyvärr inte läst någon av Hobbs böcker själv. I vilken bok finns Jamallia?


Oops. Jag stavade visst fel. Det är ingen bok som utspelar sig helt i landet men den besöks i någon av Liveship traders-böckerna och några kapitel i Rain Wild Chronicles-böckerna utspelar sig där med. Om jag minns rätt, det var ett tag sen jag läste dom
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 456
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 377
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
344
Senast: Glimra
·
Avel Hej alla :) Jag har ett sto som för första gången fick föl för 8 dagar sedan och hon har varit jättesnäll mot sin fölunge, slickat...
Svar
1
· Visningar
761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp