Bukefalos 28 år!

Nån som har koll?

MayGrace

Trådstartare
Vi bor i ett privat ägt hyreshus med två lägenheter. Imorgon ska de ha auktion ute på gården, till saken hör att i förrådet där vi förvarar våra grejer finns de en toalett som de tänkt användas av folk som kommer hit på auktionen. Om nu någonting försvinner ur vårt förråd vems är då ansvaret?
Vi har ingenting med auktionen att göra alls utan vi fick bara veta att de ska använda toaletten i källaren. Känns inte så bra att ha folk springandes bland våra saker då vi förvarar en del dyra saker där nere och har igen annanstans att ha dem. Hyresvärden hade lovat att sätta upp en tillfällig vägg men inte gjort de.
 
Sv: Nån som har koll?

Står toaletten i själva förrådet? :confused:

Om ni hyr förrådet låter det märkligt om hyresvärden får släppa in folk där hur som helst.
 
Sv: Nån som har koll?

Japp de gör den. De är ett rum källaren.Jag är lite irriteras för vill ju inte ha folk springandes bland mina saker och grejen är att vi inte ska vara hemma på hela dagen heller :banghead:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 332
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Någon röker nere i vårt förråd (lägenhetshus med förråd i källarplan). Jag var nere idag för att hämta en sak i förrådet och kände att...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Modest
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 927
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp