Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

S

SandraW89

Jag har tänkt ställa ut min lagottohane på "My Dog" i Göteborg den 7 januari. Fler som har tänkt åka dit?
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag ska åka dit och titta på lördagen tänkte jag. Men jag ska inte ställa. Har inte ställt ut skrället på massa år.
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag ska dit den 7:e med min dvärgpinscher! :)
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag kommer ställa min coton de tuléar den 9e och 10e.
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Va roligt! Hur gammal är din?
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag ska inte ställa, men tänkte åka och kolla minst en av dagarna :)
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag ska tävla agility med min dvärgpinscher på lördagen och söndagen :laugh:
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Han är två år den 29:e december :)
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Är där torsdag och fredag med 2 dvärgschnauzrar, en juniortik och unghundshane.
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Gud va kul med så många! En riktig buketräff. Lycka till allihopa!
Det blir vår första officiella utställning, bara ställt på Hundens Dag i Jönköping.
Då fick han jättefint bara att den ena testikeln inte hade trillat ner helt. Men nu är den på plats och vi tränar utställningsvett för fullt.
Han är 9 månader och nu kan han stå bra på kommando. Nu ska vi bara se till att han kan bli klämd och känd på utan protester.

Ni andra som har unghundar, hur skötte de sig på sin första utställning.

Hugo kissade i ringen på sin första ;)
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag ska ställa min ridgeback tik, hon är snart 6 mån. Hon kommer vara ca 7,5 månader då..
Vi ställde henne första gången när hon var 4 mån, då skötte hon sig jättebra men andra utställningen som var i ett ridhus blev katastrof. Gud vad rolig sanden var att busa i hehe..!
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag ska ställa min aussievalp den 9-10, och ev ev ev ev ev ev ev evvvvvv ställa min dvärgschnauzerhane den 7-8. Beror helt på hur pälsen och kroppen ser ut...
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag ska ställa min unghund Vit Herdehund, vet inte om jag ställer båda dagarna än, men jag kommer vara där båda, tror det är lördag och söndag.

Första gången jag ställde henne var på valpspecial i nyköping i januari i år, hon skötte sig som ett proffs:D Var matte som var lite nervös bara;)
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Den nionde ska jag dit och hälsa på lillhundens släkt. Han själv ställs inte.
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag skall dit och titta, men jag vet inte om jag skall vara med. Dvärgschnauzern skall i alla avseenden inte ställas då jag slutat att trimma honom. Han har fått en helt annan livskvalité sedan jag slutade med denna plågosamma pälsvård. Trots att jag klipper honom så har han sträv päls, vilket förvånat mig, men det är en lite annan struktur så jag tror att domaren lätt skulle kunna se det.
 
Sv: Nån som tänkt ställa i Göteborg i Januari?

Jag ska ställa min saluki den 7 och 8, sen är det även ras speciall den 9 i mässhallen.

Sen ska jag ställa min lilla Japanese chin med den 9 och 10:laugh:

Så jag komma vara där varje dag:p
 

Liknande trådar

Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
653
Senast: Pilot
·
Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: marengo
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
661
Senast: valy
·
Hundavel & Ras Har googlat men är fortfarande osäker på hur det hela fungerar. En uppfödare utomlands (EU-land) lånar ut en hund till mig för att...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp