Neeej! Inte fler olyckor...

Sv: Neeej! Inte fler olyckor...

neeej, fy vad hemskt :cry: hoppas att Laine (en av ryttarna) blir bra! sänder tankar till henne o hennes familj.
 
Sv: Neeej! Inte fler olyckor...

Ibland undrar jag hur längre FT kommer att överleva... alla dödsfall uppmärksammas ju så mycket i media, så det lär ju förbjudas.

Sänder en tanke.
 
Sv: Neeej! Inte fler olyckor...

Ibland undrar jag hur längre FT kommer att överleva... alla dödsfall uppmärksammas ju så mycket i media, så det lär ju förbjudas.

Sänder en tanke.

Frågan är ju vad du tillför i diskussionen med detta inlägg?:confused:
 
Sv: Neeej! Inte fler olyckor...

Onödigt babbel bara. Ursäkta.

Jag tyckte att det var synd att ännu fler dödsfall uppmärksammats, och då ploppade tänken på hur länge fälttävlan kommer att vara lagligt, jag menar, om typ 200 år kan jag tänka mig att fältavlan är förbjudet pga faran.

Du behöver inte vara otrevlig.
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 315
Senast: Miiikaela_
·
Hästmänniskan Försökte läsa mig till hur mycket energi man egentligen gör av med en dag i stallet. Hittat bara en artikel med några år på nacken som...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 373
Senast: skiesabove
·
Islandshäst Jag flyttade in min islandshästsvalack i nytt stall i lördags. Han ska gå på lösdrift med två andra valackar är tanken (vilket han gjort...
2
Svar
35
· Visningar
4 579
Senast: Zpunk
·
Kropp & Själ Skulle behöva reflektera och tänka högt, om någon orkar läsa…. Jag har alltid drömt om en liten stuga mitt ute i ingenstans där...
2
Svar
32
· Visningar
3 025
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp