Bukefalos 28 år!

Neongula benlindor...

Jaa, tänk vad vackert med ett blått schabrak, blå ridkläder och NEONGULA!!!!!! lindor :rofl:
 
Jag formligen älskar att reta "dressyrmupparna",så jag har hela färgskalan!! *sss*
Neongula fleecelindor,blåa höga skydd bak,röd-gröna flipflop-boots och gärna det ljuslila schabraket.. :D Till det svart träns och brun sadel.. ;) Och orange reflexbrösta på hästen + övriga blandade reflexer. Och så har jag oftast ljusgrå mysbyxor och en röd stor bylsig jacka.. :D
Vill egentligen hitta ett par neonrosa lindor till hbl'valacken..Matchar hans grimma i rosa då..
Kan ju nämna att ingen är förvånad längre..
:rofl: :bump: :rofl:
 
Jodå,visst gör han det.. :D
Det enda övriga i stallet protesterar emot är när jag köpte den neonrosa grimman.. :rofl: Det var tydligen under hbl'ets värdighetströskel enl. en del.han är ju 16 år och valack..
Som sagt,alltid retar det någon,och han har haft värre grimmor i hagen.. :devil: :rofl:
(En var babyblå med möss som pussades på)
 
en i mitt stall har såna. och nån har lysande ljusgrön och oranga

dom är jättehäftiga!!

Dom köpte dom i Globen, dom flesta är i acryl, men en har fleece
 
Jamen där måste jag nog hålla med de i stallet.. :angel: ;) :D
Rosa är nog den enda färgen jag INTE skulle sätta på mina hanar (en valack o en hingst) :D ;)
 
Letar förtvivlat efter neon-ROSA :love: lindor som kan matcha den övriga utrustningen.
Vad för sorts häst? :confused:
en fux hingst :devil:
 
vart köpte du grimmorna? (den rosa och den med möss på)

jag behöver en ny..=)

(jag har för övrigt neongula, rosa, oranga och ljusblåa lindor till min fuxpojke)
 
Den neonrosa köpte jag på Globen,men har nog sett nått likande i div. olika affärer.Iof oftast i ponnystorlek,men ibland har man "tur" och hittar i större storlekar.
"Musgrimman" hittade jag,*hhhm*,på Lillhästen i Stav,om jag minns rätt,men det är typ för 10 år sen.Fanns då som babyblå och babyrosa,med möss som pussades.. :rofl:
Har tyvärr inte sett den igen,hade gäääärna haft ett par nya.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2
Svar
29
· Visningar
1 393
Senast: warg
·
  • Artikel
Hästnyheter Shane Rose satte sig på en häst iklädd en neongul Borat-mankini. Nu riskerar den australiske ryttaren att missa OS.
2
Svar
25
· Visningar
2 614
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
885
Senast: Linda_A
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
445
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp