Bukefalos 28 år!

Neongula benlindor...

en i mitt stall har sånna.. skit balla! Hon köpte dom antingen på börjes, på globen eller på en ridsportaffär här i närheten. Vet att de fanns på Ek* i Länna. Och så har hon knalloranga också!
 
Fan dom missade ju jag.. Är det fleece, akryl, elastiska?

Ska ringa ner å höra om de kan skicka ett par, finns ju inte i katalogen.. :cool:
 
Finns i en affär som heter King här i kalmar. Vet att de har en affär i Malmö oxå, kankse även på fler ställen.

Där finns det både neongult orange rosa samt grönt. Riktigt vidriga och därför är de SÅ FRÄNA!!!
 
märke: bocaj
material:acryl

finns (fanns) på ekohallen i malmö
finns (fanns( även på mountain horse general store i malmö...vet inte om de finns kvar (har varit utförsäljning)

men har sett dom i falsterbo och scandinavium
 
jag kopte 2par i globen..mina ar i acryl men ja kommer inte ihag market.. :rofl: dom e balla!!! o dom syns bra i morkret :idea:
 
men asså, hihi, har man itne en skyldighet mot hästen å se iaf något snygg ut som ekipage? :D Neongul. herregud. haha
 
Finns i en affär som heter King här i Kalmar.

Där köpte jag mina neongula lindor. Har haft dem som "rida ut" lindor så slapp jag få lera på mina vita lindor som jag hade i ridhuset. Det kanske inte var hel snyggt på en fux men tillsammans med det marin-blå-grön randiga schabraket så syntes vi väl när vi kom farandes i skogen. :cool:

Kings brukar ju besöka mässor lite var stans typ Globen, tror att de har varit i Scandinavium också.
 
Det fanns på hundman men dom säljer ju inte hästgrejer längre. :smirk:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har en flughuva som saknar fästen till att fästa i tränset och den känns som den är på väg att åka av under användning. Tänker att...
Svar
3
· Visningar
414
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Köpte en begagnad barnvagn, och var jättenöjd med köpet. Men sen nu idag så skulle jag lägga i ett lakan, för att boa lite. Jag har haft...
Svar
5
· Visningar
1 063
Senast: Fibusen
·
Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
555
Senast: Boomshaklak
·
Utrustning Tjo, är i behov av sadelgjorsspänneskydd, i brist på tillräckligt långa dressyrgjordar, men hittar ingenting i sverige som säljer dom...
Svar
6
· Visningar
448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp