Bukefalos 28 år!

NH i närheten av Örebro?

Minnie

Trådstartare
Har blivit väldigt nyfiken på det här med NH. Jag har aldrig testat det men tycker det verkar intressant. Har gjort ett uppehåll från hästar på nästan 10 år o förut när jag höll på så var det inte så vanligt med NH iaf inte i mina kretsar. O jag kan erkänna att jag då tyckte det verkade mest flummigt.

Har försökt googla runt för att hitta någon instruktör i närheten av Örebro men inte hittat så mycket. Har hört talas om någon tjej i Mariestad som ska vara bra men vet inte vad hon heter.

Antar att man inte får tipsa om instruktörer i tråden så pm:a mig gärna!
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 864
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 916
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 134
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
1 882
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • När den sista dagen kommer ...
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp