Bukefalos 28 år!

Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Muse. På Wembley.

Eftersom de alltid ställer in alla konserter i Sverige som jag haft biljett till... :banghead:

Jag har av principiella skäl bestämt mig för att inte försöka se dem fler gånger, nästa gång kanske de ställer in en konsert p.g.a nageltrång eller förkylningsblåsor liksom.. ;) :D
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Queen, fast det skulle ju kräva en tidsresa med tanke på att Freddie varit död ett tag :angel: Var på deras konsert med Paul Rogers i Göteborg för 10 år sen, trevligt. Såg även Brian May (gitarristen) i London i We will rock you musikalen. Är lite avundsjuk på hans hår :p

Om jag ska se något som faktiskt går att se i verkligheten blir det Beck.
Eller Daniel Norgren.
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Descendents! Någonstans i USA, att de skulle komma hit känns i det närmaste otänkbart.

Ang. att se Muse på Wembley så var vi på g att göra just det, men biljettbokningen fuckade ur för att vi bodde i Sverige =))))))
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Jag har av principiella skäl bestämt mig för att inte försöka se dem fler gånger, nästa gång kanske de ställer in en konsert p.g.a nageltrång eller förkylningsblåsor liksom.. ;) :D

Jag har bestämt mig för att se dem i England istället. :p Min vilja att se dem är liksom lite starkare än mina principer. Och konserten innan var det ju inte Muse som ställde in, utan arrangörerna, så det känns lite som att det är i Sverige det inte funkar. Speciellt eftersom jag inte lyckades få biljett till konserten innan det... :cautious:
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

När jag och en kompis köpte biljett för att se dem i Manchester sa biljettföretaget att vi inte alls köpt biljetter utan bara ljög ihop det för att försöka få gratis biljetter, för de hade minsann ingen bokning med det numret vi uppgav. Pengar hade dragits från korten och ja, det var originalbiljetter.

Jag tror stenhårt på någon form av förbannelse innefattande Muse och allt som har med Sverige/svenskar att göra.
 
Senast ändrad:
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Äh, principer som är så viktiga ;) Men med tanke på hur okompativla de verkar vara med Sverige så är det nog ett väldigt klokt beslut att se dem i England istället :D
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

David Bowie. Skulle dock vilja ha en tidsmaskin och se honom någon gång under 70-talet.
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Jag skulle se Within Temptation utan tvekan.
Finns många jag vill se men dem är fasiken oslagbara

AGREE!! Missat alla chanser, pappa har till och med sett och träffat dom men jag rymdes inte att följa med :banghead:
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

När jag och en kompis köpte biljett för att se dem i Manchester sa biljettföretaget att vi inte alls köpt biljetter utan bara ljög ihop det för att försöka få gratis biljetter, för de hade minsann ingen bokning med det numret vi uppgav. Pengar hade dragits från korten och ja, det var originalbiljetter.

Jag tror stenhårt på någon form av förbannelse innefattande Muse och allt som har med Sverige/svenskar att göra.

Jag är svensk och har sett dom, fast frös och gick efter en kvart/20 min :D
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Jag är svensk och har sett dom, fast frös och gick efter en kvart/20 min :D

??!?
Det var förmodligen efter den hädelsen förbannelsen startade.

wink.gif
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

nejdå, det var plättlätt att se dom i Sverige... Det var bara att gå på Depechespelningen på Stadion ett gäng år sen ju! :D


*knapp*

Jag skulle se The Cure, nästan var som helst. Det enda bandet som är kvar på min "måste se"-lista. Har alltid skitit sig när jag tänkt se dom, på ett eller annat vis... Förbannar mig själv över att jag inte verkligen slog slag i saken förra året...
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Kom på fler band förutom Within Temptation

Fall out boy (jag och min bästis har redan sett alla bandkillar vi dreglat efter tillsammans förutom PETE) orkar nog inte åka till Reading i år å betala det de kostar enbart för FOB dock :(

Linkin Park
Ev Evanescence för va typ totalt evanescencenörd i högstadiet-gymnasiet.
 
Sv: Ni får en konstertbiljett betald med resa och allt

Jag såg dem också där och på Hovet (eller Annexet?) ännu tidigare, men det räknas inte, jag vill ju se dem nuuuu.
wink.gif
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
650
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 024
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Jag behöver en ny väska för kortare och längre resor. Den jag har nu är en axelremsväska men börjar släppa i en söm så börjar kolla på...
2
Svar
29
· Visningar
1 587
Senast: Avalbane
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
699
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp