Norsk Vinnare 2009

D

DuploBit

Nu är det snart dags, eller det är 5 vckor kvar, ungefär.. Är det någon mer än jag som ska dit?? Vore riktigt kul att prata lite om den helgen. Längtar så jag håller på att bli tokig. Helgen innan bär det av till Lillehammer för utställning av alla mina 3 hundar. Som en liten uppvärmning.

Vi åker dit, jag och 2 kompisar, med 4 hundar och ska ställa ut, tävla lydnad och agility. Bo på hotell och njuta av en norsk hundhelg i varandras sällskap. UNDERBART!!

:bow:
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

Jag ska dit med min yngsta:D
Vi blir också 4st som åker, vi har hyrt stugor på svenska sidan.
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

Åh, vad mysigt det där lät! Det får jag ha i åtanke till nästa år och försöka dra med mej några vänner dit :D Hoppas ni får en riktigt bra helg!
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

Den som hade varit aktuell att ställa löper och blir parad vilken dag som :love: så jag satsar nog på nästa år istället, har x-ets föräldrar i Karlstad :D
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

Jag ska dit med min yngsta:D
Vi blir också 4st som åker, vi har hyrt stugor på svenska sidan.

Gud va kul!!! min vän ska ställa vit också. ska hjälpa henne att ställa kanske. jag ska vara där båda dagarna. jag ska hålla koll i eran ring hur som helst :P
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

tack, ja jag hoppas det. vi kommer att ha trevligt iaf :D
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

Det blir väl rolling dog's hundar. Ska hjälpa dem att anmäla nu i veckan. Ska bli spännande att se PM sen, är så himla nyfiken på beaglar som ska vara med :P Vilken dag går herdana på?
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

ehm...ingen aning vilken dag de ställs på om jag ska vara ärlig:crazy::D
En vän anmälde så jag har noll koll haha:D
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

haha ok :P blev tyvärr inte att ställa herde för mig.. men det är 2 mindre för dig att slå ;) men jag ska kika förbi vid eran ring ändå! :D kolla hur det gått för dig ;)
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

haha ok :P blev tyvärr inte att ställa herde för mig.. men det är 2 mindre för dig att slå ;) men jag ska kika förbi vid eran ring ändå! :D kolla hur det gått för dig ;)

madeleine von oz, vad är det jag ser? sitter du och kollar motståndet på buke? ;)
 
Sv: Norsk Vinnare 2009

HAHA, antar att det är Jönsen själv? :P

Motståndet i vit herdehundsringen?? :P
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 775
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Men visst är det lite roligt att spåna? Nu är det min tur. Jag har en eller eventuellt två raser på hjärnan som jag funderar över...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: Sikta
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 586
Senast: squarepants
·
D
Övr. Hund Hallå hallå!! nu är det ungefär en månad kvar och anmälningstiden går ut om några dagar till Norsk vinnare i hamar.. Vilka ska...
Svar
14
· Visningar
935
Senast: DuploBit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp