Bukefalos 28 år!

Nu är jag så trött på detta...

Sv: Nu är jag så trött på detta...

Angående rapportering:
Jag rapporterar ibland inlägg jag tycker är helt fel ute, men inget händer...
Finns det ingen som hellst ordning på dom så kallade "chat-forumen" ?
 
Sv: Nu är jag så trött på detta...

Alla rapporterade inlägg tittas ju på, sen får man göra bedömningen om det är fel eller inte.

Jo det finns moderatorer på chatten, några st faktiskt, så om det är någon oordning bör du även rapportera det antingen till Gunnar eller moderatorn på chatten. Jag tycker nog att det för det mesta finns minst en av moderatorerna där, ibland en hel hög. :D
 
Sv: Nu är jag så trött på detta...

Om inget händer har moderatorn ännu inte sett din synpunkt - eller så har hon sett den men gjort en annan bedömning än du.
 
Sv: Nu är jag så trött på detta...

Nu blir man ju nästan lite rädd...
jag är väldigt ny användare och vill kunna diskutera seriöst men även kunna ifrågasätta sånt som jag tycker verkar fel.
det verkar ju som om alla dessa som varit här flera år bara stryker runt och revirmarkerar att här får du minsann inte vara.
jag trodde att folk skulle uppskatta lite nya användare, kanske ett sätt att få lite nya vänner.. jag hoppas verkligen att inte nån uppfattar mig som nån som bara vill strula för att jag skriver ett inlägg om vad jag tycker. det skulle vara tråkigt :(
 
Sv: Nu är jag så trött på detta...

Nya medlemmar är väl helt ok, däremot inte såna som springer runt och låtsas att de är sååååå rika och mycket bättre än alla andra och har egen WC-häst, påstår att de varit på en tävling som inte existerar och kallar folk för skabb om man inte är lika bra som de...
 
Sv: Nu är jag så trött på detta...

Varför inte bara ignorera dem om man tycker att det är så irriterande..?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 510
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 160
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 433
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
645
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp