Nu behöver jag Bukes samlade styrka

Tack alla... väntar på några provsvar för att se vartåt det lutar. Kanske besked i dag, kanske i morron. Jag är glad att vi åkte in med honom, det hade aldrig gått hemma i stallet. Veterinären som har hand om honom är en god vän, så han är i de allra bästa händer och jag har en stor varm famn av vänner runt mig, både här och på andra virtuella och reella ställen.

Kan liksom inte tänka mig livet utan honom.
 
Här hålls allt som kan hållas
icon_exclaim.gif

empty.gif
empty.gif
Just det ja, Leon har dubbelsporrar på båda bak, det måste betyda att det räknas lite extra när han håller dem, vilket han gör.
 
Det är visserligen hästrelaterat men ännu mer Cilla-relaterat och de flesta jag känner eller "känner" hänger här så jag hoppas tråden får stanna på Senior.

Min förstfödde, älskade häst är sjuk. Han är 21 år gammal och född i min famn. Han är just nu på väg till djursjukhuset och jag är så orolig. Vad han lider av eller kanske lider av är inte relevant här och nu och jag skriver absolut inte för att få råd eller synpunkter om det.

Jag skulle önska att ni tänker på honom och håller tummarna för att det ändå är något som går att behandla. Han har det så jobbigt och jag känner mig så maktlös.
Det värsta som finns när djuren inte är okej! Håller timmar och tår för er!
 
Tummar och tår hålles!
Jag tänker på er och hoppas verkligen att han och du får många fina år framöver :heart
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp