Bukefalos 28 år!

Nu behöver jag Bukes samlade styrka

Mazal hade melanom i lungorna. När vätskan i lungsäckarna hade tappats ur mådde han bättre, men det finns inget sätt att bota.

I dag har han vandrat över regnbågsbron.

Sov gott, spring fritt, älskade häst.

37354_401164707195_2591681_n.jpg

På andra sidan bron så väntar min älskade Sörli.
Sorli_uppstalld.jpg

Han blev 30 år och 22 av dessa hade vi tillsammans. Men vi hade känt varandra några år innan.
Sörli fick avlivas p.g.a. ålders-fång.
 
Beklagar verkligen sorgen @CillaW
Så himla jobbigt när vi måste bestämma oss för att låta våra älskade vänner få slippa ifrån.
 
Mazal hade melanom i lungorna. När vätskan i lungsäckarna hade tappats ur mådde han bättre, men det finns inget sätt att bota.

I dag har han vandrat över regnbågsbron.

Sov gott, spring fritt, älskade häst.

37354_401164707195_2591681_n.jpg

Åh vilken vacker häst!

Jag beklagar din förlust och jag känner med dig!

:cry:
 
Så otroligt sorgligt... jag beklagar verkligen.

Du får tänka att det är härligt i Häst-himlen! Din vackra häst har just träffat massa mysiga hästkompisar som kliar varann på ryggen på gröna ängar! Det blir smultron till frukost varje dag i morronsolen och härliga promenader i vattenbrynet... där andas han lätt och springer med spänst i hela sin kropp!
 
Åh nej, så otroligt sorgligt och hemskt! :cry:

Många många styrkekramar till dig. Han var en väldigt vacker häst och han hade turen att ha en matte som gjorde allt för hans bästa. Nu finns han på andra sidan, med allt en häst kan drömma om. Jag vet inte om du tror på "sånt", men jag är övertygad om att han kommer att titta till dig ibland och att ni en dag får ses igen :heart
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp