Bukefalos 28 år!

Nu har det kommit !!

Hambo

Trådstartare
Nu har äntligen min lille häst fått sitt pass !!
Det kom igår och kostade 482:-, det blev billigare än jag trodde.
Så nu har alla mina hästar pass !

Hej från Hambo
 
Sv: Nu har det kommit !!

När skickade du in passansökan?
Jag väntar fortfarande på passet och det är ett år sedan vi skickade in alla papper. :(
 
Sv: Nu har det kommit !!

slutet av nov.
Islänningarans fick jag i juni,

Hej från hambo
 
Sv: Nu har det kommit !!

Då kanske det finns en chans att jag får mitt pass innan årets slut.
Kan ju hoppas iaf!
 
Sv: Nu har det kommit !!

Vad bra att du har fått dina!

JKag har gått o funderat i någon vecka på vad jag möjligen kan ha beställt för 1280:- som ligger på posten o väntar, fick en ospecificerad avi, sen kom jag på att de måste vara de förbaskade passen!
Så, hoppet finns att dom har kommit! Iallafall quartrarnas, shettisens ska ju inte komma från samma ställe vad jag förstår.


Kul, då kan man ju börja skicka in på fölen o se hur lång tid det tar denna gången! :angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
Svar
18
· Visningar
903
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: Oknytt
·
Skola & Jobb En av grannarna ska ta studenten. Hon kom över och bjöd in oss. Det var trevligt. Vi snackade lite om just att ta studenten. Ska det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 744
  • Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
890
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp