Bukefalos 28 år!

Nu måste ni gissa!!

Sv: Nu måste ni gissa!!

ja ni, nu är det snart måndag :bump:

Å här får ni ännu en bild att gissa på, tagen idag i vecka 20+0.

20549289.jpg
 
Sv: Nu måste ni gissa!!

Flicka !! :love:
Mest för att jag fick en :D

Lycka till på UL nu, gud så spännande!
 
Sv: Nu måste ni gissa!!

Seriöst, hade namn klart.. köpt pojkiga kläder och vagn och allt. Första jag slängde ur mig var; fan skulle köpt den rosa vagnen!

du skulle sett barnmorskans min!

inte en kommentar om söt bebis eller nått ;) Började gnälla om vagnen!

(följt av att jag pikade dennes far om att de har lika mycket stake :rofl:)

Haha !! Jag fick också veta pojke på ett UL i vecka 29 ... men det var en tjej :D
Alltid lika kul med förstakommentarerna efter förlossningen, min sambos var : "Å hon har lika håriga ben som mamma " :mad: Och min egen var "Hon skriker ju som en åsna!" (Hon LÄT faktiskt som en åsna :o )

Och jag lovade mig själv att jag INTE skulle falla i rosa-fällan med en tjej, jag är inte så tjejjig själv och tyckte sånt var larvigt ... men nu ligger hon där i rosa body och med rosa filt över sig :o
 
Sv: Nu måste ni gissa!!

Haha !! Jag fick också veta pojke på ett UL i vecka 29 ... men det var en tjej :D
Alltid lika kul med förstakommentarerna efter förlossningen, min sambos var : "Å hon har lika håriga ben som mamma " :mad: Och min egen var "Hon skriker ju som en åsna!" (Hon LÄT faktiskt som en åsna :o )

Och jag lovade mig själv att jag INTE skulle falla i rosa-fällan med en tjej, jag är inte så tjejjig själv och tyckte sånt var larvigt ... men nu ligger hon där i rosa body och med rosa filt över sig :o

Man faller dit :crazy: är den rosa färgen som drar en! I början hade min tjej bara tuffa coola kläder och färger.. nu.. rosa haha :D
 
Sv: Nu måste ni gissa!!

Men står fast vid att TS väntar en tös :D
 
Sv: Nu måste ni gissa!!

Jag hade pojkmage, rand på magen, pojkhjärtljud....


...och ut kom världens sötaste lilla tjej:love:
 
Sv: Nu måste ni gissa!!

svårt!
Jag är i v 33 nu och min mage har ändrat utseende hur många ggr som helst.
MEn utan ngt som helst vetenskapligt bakom det (och BARA För att gå emot strömmen) får jag gissa på pojke ;)
 
Sv: Nu måste ni gissa!!

Hemma igen!

Å nu vet jag vad som väntas komma i höst!

vill ni veta? :D

Det blir en liten flicka :love:

Jag hade bara bokat in ett vanligt könsul med 2D ul, men hon frågade om jag ville se med 3D också. självklart ville jag det! Å även 4D som är rörliga 3D bilder.

Här får ni se min lilla tös!

ansikte i profil
20625658.jpg


profilbild på ansikte och händer
20625660.jpg


3D bild på ansikte
20625659.jpg


snippan i den röda ringen ;)
20625657.jpg





Så många av er gissade rätt, å några fel-även jag själv :p
 
Sv: Nu måste ni gissa!!

Jag hade rätt :banana: sa ju att det är en tjejmage! :D GRATTIS!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp