Bukefalos 28 år!

Nu räcker det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu räcker det.

Detta är den mest roliga tråd jag följt. Vilken såpa. Liknande Falcon Crest( Nu förstår många hur gammal jag är..)
 
Sv: Nu räcker det.

Vi förstår ingenting om din ålder och vad den kan ha med Falcon Crest att göra, den serien går ju numera dagtid på Kanal5...

:smirk:
 
Sv: Nu räcker det.

Bellapops skrev:
Vi förstår ingenting om din ålder och vad den kan ha med Falcon Crest att göra, den serien går ju numera dagtid på Kanal5...

:smirk:

Jag som är under 30 har till och med följt Falcon Crest när den gick första gången på TV :)

Det är jätteroligt att se den igen men nu tycker jag den är dålig, man kanske har höjt kraven på serier något sedan dess?
 
Sv: Nu räcker det.

Men oj. Finns den här tråden kvar?
 
Sv: Nu räcker det.

Självklart! Buke tröttnar aldrig på Narcissa, inte ens i past tense (vad heter det på svenska?).

:devil:
 
Sv: Nu räcker det.

Tja, det är svårt att låta bli när folk lämnar öppet mål sådär. :D
Kom igen - en till! :banana:
 
Sv: Nu räcker det.

Jag är inte ett dugg bitter. Lovar.
 
Sv: Nu räcker det.

Shes back, she´´s the woman behind the mask and she´s out of control....
..and she crawls out of her hole.........
 
Sv: Nu räcker det.

Näpps..jag är inte Cissy. Jag är hennes kusin som har varit här innan. Jag bor i England.
Cissy är inte här längre.
 
Sv: Nu räcker det.

en fråga, (inget ont menad alls!!!) Om vi (Buke) är så "elaka" mot Din kusin Narcissa, och sedan mot dig, vad är det då som gör att du vill vara här?? (menar absolut inte att köra bort dig... är bara nyfiken) Du är väldigt hästintreserad då kan jag tänka mig??? Hur mycket rider du??
 
Sv: Nu räcker det.

Honi soit qui mal y pense ("Skam den, som tänker illa härom"),
Honi soit qui mal y panse ("Skam den, som ryktar dåligt"),
 
Sv: Nu räcker det.

Dea skrev:
en fråga, (inget ont menad alls!!!) Om vi (Buke) är så "elaka" mot Din kusin Narcissa, och sedan mot dig, vad är det då som gör att du vill vara här?? (menar absolut inte att köra bort dig...

Hemlig spion kanske!:angel: :bump:
 
Sv: Nu räcker det.

Buke har aldrig varit elaka mot mig. Jag blev bara avstängd eftersom jag använde samma ip som Cissy.

Att Cissy kan vara lite bitsk vet jag om och jag kan nog vara lite likadan men jag ska uppföra mig.:angel: ;)
 
Sv: Nu räcker det.

Näpps. Cissy är inte här alls längre. Vad jag vet är hon på ett annat forum med lite högre tak.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Står det "kom och gå som du vill, jag bryr mig inte" i min panna? Jag sitter här och tycker synd om mig själv :p och är förbannad...
Svar
10
· Visningar
3 025
Senast: Passion
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 545
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
1 937
Senast: Gunnar
·
F
  • Låst
Bukefalos Detta var fjärde gången jag blev avstängd! Med det första användarnamnet förstår jag det men inte restrerande. Detta är patetiskt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 229
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp