Bukefalos 28 år!

Nu vill jag...

Sv: Nu vill jag...

Hehe duktigt gjort :D Råttgrejerna är nog det enda jag är noga med att hålla ordning på jag. Så jag har ett speciellt viktogram precis vid vågen jämt :D
 
Sv: Nu vill jag...

Okej. :D

Här är min kanin Bono. Han är en dvärgvädurs löwen.

Bono

Marsvinen Oskar och Sixten

Sixten

oskar


Mina pluttingar :love:
 
Sv: Nu vill jag...

mina tottisar!

Kaninerna
SKOGS FINE CERA
egen uppfödning, f.2003, e.TinTin u.Follyfoot Lina, dvärgvädur, 94p
FOLLYFOOT LINA
fick henne, ca halvåret gammal, tanig och väldigt ouppfostarad :rofl: f.2002 e.Lövhamra Ludwig u.Follyfoot Ambra, 94p
SKOGS GANTI
egen uppfödning, fransk vädur, f.2003 e.Hampus u.Tamburin
HAMPUS
f.1997, fransk vädur e.Conjak u.Ronja, det här är min ögonsten! :love: :love: :love:
TAMBURIN
f.2002, fransk vädur e.Coccos u.Cilla, 93p, köpte henne ca 10 månader gammal. Underbar dam!
SKOGS MORPHEUS
dvärgvädur f.2004 e.Frans u.Skogs Fine Cera, genomsnäll herre :)

Kissen!
Charls Ingvar
"Sickan" som tokig bäbis!!
kom lite närmare....
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Här kommer en dum fråga kanske... Scenario: 2 st kompisar som bor ihop och en av dom har en hanhund på ca 6 år. Den andra kompisen...
Svar
16
· Visningar
3 459
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 334
Senast: supercassie
·
Övr. Katt Japp. Hade ju bokat parning åt Maja i sommar. Lite ångestfyllt med minst en månad bort, dyra flygresor, en hane jag aldrig sett själv...
Svar
14
· Visningar
1 020
Senast: Reykur
·
Övr. Djur Längesen vi hade sån tråd ju! :D Så, vad för djur har ni? Glöm inte bilderna! :bump: Jag har: 8 råttor Gudrun, s/ba hd mm...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 817
Senast: jea78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp