Nummerlapp på vilken sida?

Sv: Nummerlapp på vilken sida?

Man får ju inte vistas på tävlingsplatsen utan nummerlapp.
 
Sv: Nummerlapp på vilken sida?

Får man inte 2? När jag har haft nummerlappar så har vi alltid haft en på varje sida, det är jag helt säker på.
får 2? två nummerlappar? du får säkert ha två nummerlappar, men man får aldrig några, man måste köpa dem själv :)
 
Sv: Nummerlapp på vilken sida?

Bra förebild för unga ryttare, heja! :bow:

:grin:


Fiarosen, det står så i TR.
 
Sv: Nummerlapp på vilken sida?

Du har inte träffat de elaka överdomarna i Sthlm:p Jag har sett ryttare blivit riktigt utskällda när de promenixat omkring med häst utan nummerlapp.

Åh, har mamma varit i farten igen? :angel:

Hennes åsikt är rätt klar - om hästen kommer lös gör inte nummerlappen det enklare att identifiera den om den finns i handen på matte/husse. :devil:
 
Sv: Nummerlapp på vilken sida?

Åh, har mamma varit i farten igen? :angel:

Hennes åsikt är rätt klar - om hästen kommer lös gör inte nummerlappen det enklare att identifiera den om den finns i handen på matte/husse. :devil:

Det är bara ouppfostrade hästar som kommer lösa :angel: Mina änglar skulle aldrig få för sig att slita sig ifrån sin älskade matte :love:
 
Sv: Nummerlapp på vilken sida?

Hennes åsikt är rätt klar - om hästen kommer lös gör inte nummerlappen det enklare att identifiera den om den finns i handen på matte/husse. :devil:

Jo det är bara att leta efter en matte med en nummerlapp i handen :rofl::rofl:
 
Sv: Nummerlapp på vilken sida?

Ja en matte med nummerlapp i handen, håret på ända och vilt skrikande "Hille/Subban!!!" :devil:
 
Sv: Nummerlapp på vilken sida?

får 2? två nummerlappar? du får säkert ha två nummerlappar, men man får aldrig några, man måste köpa dem själv :)

Jag har aldrig behövt köpa några, fått dem på plats och lämnat tillbaka dem innan man åkt hem... Och då har det varit två, en till varje sida.
 
Sv: Nummerlapp på vilken sida?

Wow, det var längesen jag var på en tävling där de fortfarande hade kvar nummerlappar att låna ut.
 
Sv: Nummerlapp på vilken sida?

Senast var förra året, och då räknar jag bort travet för där är det ju andra skyltar. Jag menar såna man sätter på tränset/sadeln, såna där små.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
588
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag har ett i-landsproblem med att mitt fina pannband gärna flyttar sig upp och ner längs sidostycket/nackremmen (micklem-kopia) när...
Svar
5
· Visningar
934
Kropp & Själ Nån här som testat ren jod, Äter Euthyrox men de hjälper noll. Hade Levaxin innan. Kom av en slump upp reklam på en sida angående jod...
2
Svar
27
· Visningar
946
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Dags att köpa ny nummerlapp och behöver tips på vilka som kan passa våra önskemål då det är svårt att se på olika hemsidor. Vill...
Svar
1
· Visningar
344
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp