Bukefalos 28 år!

Ny baby - hund?

Sv: Ny baby - hund?

Vi har en Labradorhane, som var 9 manader nar bebisarna kom. Han var mitt i varsta trotsstadiet, jag var ratt orolig for hur det skulle bli faktiskt, men han har varit/ar fantastisk :love:
Valdigt snall med barnen, forsiktig, har aldrig rort dem eller deras grejer - trots att manga av deras leksaker ar nastan identiska till hans. Vi kan t.o.m. lamna barnmat i oppen burk pa golvet utan att han ror det. I borjan gillade han att slicka dem i ansiktet men efter nagra tillsagelser sa gor han inte det langre.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
1
· Visningar
116
Övr. Hund Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
3
· Visningar
204
Senast: Trott
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
965
Senast: Queen
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp