Bukefalos 28 år!

Ny baby - hund?

Sv: Ny baby - hund?

Vi har en Labradorhane, som var 9 manader nar bebisarna kom. Han var mitt i varsta trotsstadiet, jag var ratt orolig for hur det skulle bli faktiskt, men han har varit/ar fantastisk :love:
Valdigt snall med barnen, forsiktig, har aldrig rort dem eller deras grejer - trots att manga av deras leksaker ar nastan identiska till hans. Vi kan t.o.m. lamna barnmat i oppen burk pa golvet utan att han ror det. I borjan gillade han att slicka dem i ansiktet men efter nagra tillsagelser sa gor han inte det langre.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 501
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej fellow hundnördar! Skulle behöva lite hjälp i tänkandet kring en andra hund. Har för närvarande en snart 3 år gammal aussie-kille...
2
Svar
33
· Visningar
2 274
Senast: snorp
·
Hundhälsa Min systers ena hund, en Jack Russel på 1,5 år har varit inlagd hos veterinär för magsjuka och inflammation i mage/tarm, när hon las in...
Svar
14
· Visningar
1 334
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
15 448
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp