Bukefalos 28 år!

Ny handväska, hjälp!!

Den är en gammal säsong! Eller färgen är det närmare bestämt. Finns i andra färger denna säsong.
Hittar du den färgen online borde den vara på rea! :)!

Trodde det var den med "silver" som var förra årets? Denna har just kommit till lokala återförsäljaren, har inte funnits där innan iaf. Har inte hittat den på rea, däremot den med silver... hittar du den till nedsatt pris får du gärna tipsa! :)
 
Jag skulle behöva (ehm "behöva" :angel: ) en svart enkel väska.

Överväger denna:

M0009549_001_MAIN


Eller denna (den tycker jag är tantig i positiv synvinkel ;) )

black8.jpg
 
Trodde det var den med "silver" som var förra årets? Denna har just kommit till lokala återförsäljaren, har inte funnits där innan iaf. Har inte hittat den på rea, däremot den med silver... hittar du den till nedsatt pris får du gärna tipsa! :)

Den med silver tillhör en annan "familj" med lite annan prägling på lädret.
Den blåa med vinröda kanter och mässingdetaljer gick på sommarrean. Tror den är svår att gå tag i nu i butik! Är du säker på att den är nyinkommen?
 
Den med silver tillhör en annan "familj" med lite annan prägling på lädret.
Den blåa med vinröda kanter och mässingdetaljer gick på sommarrean. Tror den är svår att gå tag i nu i butik! Är du säker på att den är nyinkommen?
Vad man får veta av expertisen... ja, i affären här är den relativt ny, den kan inte ha funnits mer än några månader iaf, då hade jag nog sett den... åh det är den med vinrött som jag tycker är så snygg! Här säljs den inte på rea i alla fall. :(
Att "fina affären" säljer gammalt... kanske köpte de dem billigt då, och säljer dem till fullpris ?:rage:
 
Vad man får veta av expertisen... ja, i affären här är den relativt ny, den kan inte ha funnits mer än några månader iaf, då hade jag nog sett den... åh det är den med vinrött som jag tycker är så snygg! Här säljs den inte på rea i alla fall. :(
Att "fina affären" säljer gammalt... kanske köpte de dem billigt då, och säljer dem till fullpris ?:rage:

Jag är inte inköpare men vi reade den i somras.. den finns inte ens kvar i sortimentet på hemsidan, dock en senare modell utan de vinröda kanterna och den är på rea ;)
 
Jag är inte inköpare men vi reade den i somras.. den finns inte ens kvar i sortimentet på hemsidan, dock en senare modell utan de vinröda kanterna och den är på rea ;)

Skulle mycket väl kunna tänka mig den med silver; det vore nästan bättre (inte så guldig av mig) men enl hemsidan kan man inte beställa till Sverige?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Utrustning Vad ska jag välja för färg? :confused: Hejsan alla bukefolk! Nu tänkte jag att ni bukare skulle få hjälpa mej med allt välja träns...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Skyman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp