Ny 'klädsel' till Emmaljunga..?

Z

zeebra

Kan man köpa det?
Om man har tröttnat på klädseln på vagnen, kan man inte beställa en ny då?
Eller måste man då köpa en helt ny vagn?
 
Sv: Ny 'klädsel' till Emmaljunga..?

Du kan iaf beställa en ny överdel, alltså sittdelen eller liggdelen utan chassi. Då kan du få en ny färg. Men tror inte du kan beställa bara tyget och trä på din tidigare sitt-/liggdel.
Att bara köpa den blir mkt billigare än att köpa hela vagnen iaf! Kolla blocket annars och fråga om du bara får köpa överdelen!
 
Sv: Ny 'klädsel' till Emmaljunga..?

Du kan iaf beställa en ny överdel, alltså sittdelen eller liggdelen utan chassi. Då kan du få en ny färg. Men tror inte du kan beställa bara tyget och trä på din tidigare sitt-/liggdel.
Att bara köpa den blir mkt billigare än att köpa hela vagnen iaf! Kolla blocket annars och fråga om du bara får köpa överdelen!

Aha, hela 'sitt-paketet' alltså. Men då måste jag ha en ny suflett med. Beställer man det i barnvagnsaffären? Undrar vad det kostar jämfört med att köpa en ny vagn?

Tack för tipsen!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ny 'klädsel' till Emmaljunga..?

Jag har stulit dina frågor och ändrat om till bilstol ;) Hoppas de e ok!

Jag vet att det finns sidor på nätet där de syr egna till Bugaboon- vet inte hur det är med emmaljunga
 
Sv: Ny 'klädsel' till Emmaljunga..?

Men sufletten hänger ju med ihop med den! Antar jag iaf!
Vilken av emmaljungas vagnar är det du har?
 
Sv: Ny 'klädsel' till Emmaljunga..?

Hum efter lite googlande verkar det inte som att det går att bara köpa sittdelen löst utan det går bara med liggdelen. Mkt skumt. Men vill du ha en ny färg skulle jag kolla blocket och höra om någon vill släppa bara sittdelen.
 
Sv: Ny 'klädsel' till Emmaljunga..?

Men sufletten hänger ju med ihop med den! Antar jag iaf!
Vilken av emmaljungas vagnar är det du har?

Ja, det är klart. Du har rätt. Det är jag som är kvällstrött i mössan.. ;)
Har en Classic Sport som jag är helnöjd med!

EmelieR: ingen fara- hoppas du får svar :)
 
Sv: Ny 'klädsel' till Emmaljunga..?

Finns en med färgen Pro Titan i Vasastan för 2200kr.
Det ska vara samma sittdel som till nitron, City crossen! så det är bara att gå igenom hela blocket!
 
Sv: Ny 'klädsel' till Emmaljunga..?

Finns en Brown check också! Så att du vet :)

aneka som igt borde diska nappflaskor och plocka ihop lite men skönare att slöa i soffan iväntan på att sambon ska komma hem från jobbet :p
 

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 751
Utrustning Efter ett par års uppehåll från ridning ska jag nu köpa mig en ny häst och har insett att min lastgamla hjälm har gjort sitt. Så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 559
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
452
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp