Bukefalos 28 år!

Ny Samsung?

alazzi

Trådstartare
Min Samsung A51 börjar bli sliten efter 4 år så jag inser att jag måste börja leta efter en ersättare. Finns det någon som kan hjälpa mig med förslag? Förra gången letade jag i evigheter och läste tester och höll på för att hitta en ersättare den gången. Tycker att det är mördande tråkigt att läsa tester. Kan inte betala en förmögenhet. Spelar inte. Surfar, chattar och mallar mest. Inget behov av något jätteavancerat.
 
Jag har en Samsung Galaxy A13. Billig telefon, kostade typ 2 000 kr, men jag är väldigt nöjd med den. Fyller helt klart mina behov som är typ som dina.
 
Samsungs A-modeller är bra lågprisalternativ till S-modellerna. Prestandan är lite lägre men har du varit nöjd med en A-modell tidigare så gillar du förmodligen nästa också. Jag har haft A-modeller i mina senaste telefoner.

(jag har en A53 privat och en A13 som "handdator" på jobbet)
 
Samsungs A-modeller är bra lågprisalternativ till S-modellerna. Prestandan är lite lägre men har du varit nöjd med en A-modell tidigare så gillar du förmodligen nästa också. Jag har haft A-modeller i mina senaste telefoner.

(jag har en A53 privat och en A13 som "handdator" på jobbet)
Ja min gamla har jag varit nöjd med så det låter bra. Jag behöver inte köpa någon lyxmodell.
 
Jag har en galaxy s22 som jag älskar. När den är slut kommer jag byta till samma modell men nya varianten.
 
Samsungs A-modeller är bra lågprisalternativ till S-modellerna. Prestandan är lite lägre men har du varit nöjd med en A-modell tidigare så gillar du förmodligen nästa också. Jag har haft A-modeller i mina senaste telefoner.

(jag har en A53 privat och en A13 som "handdator" på jobbet)
Jag hade en S9 innan min A53, men jag känner faktiskt inte att jag bytte ner mig när jag valde A-serien istället :) .
 
Ja, jag är helt övertygad om att jag missar de flesta finesser som lite dyrare mobiler har... :D
Plus... Någonstans läste jag en jämförelse mellan en A53 och en lika ny modell i S-serien. De kom fram till att mobilerna var väldigt likvärdiga, dock var A53an lite långsammare. Det tog t.ex. 1-2 sekunder längre innan skärmen slogs på när man tryckte på sidoknappen. Alltså....jag tror att jag kan leva med det... :D
 
Plus... Någonstans läste jag en jämförelse mellan en A53 och en lika ny modell i S-serien. De kom fram till att mobilerna var väldigt likvärdiga, dock var A53an lite långsammare. Det tog t.ex. 1-2 sekunder längre innan skärmen slogs på när man tryckte på sidoknappen. Alltså....jag tror att jag kan leva med det... :D

Det tror jag absolut. :) Jag är väldigt petig med prestanda på andra saker men just mobilen använder jag inte till så mycket annat än SMS, bank-ID, Discord när jag är iväg från datorn, samt kamera. När jag inte gör mer än så skulle det kännas slösigt att köpa en flashigare telefon.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och min man drömmer om att bli med husky någon gång i framtiden. Inte den närmaste tiden, utan om ett antal år. Tanken är att skaffa...
2
Svar
26
· Visningar
4 769
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag vet att jag har frågat förr och fått tips. Sen testat några och sen glömt. Det som fungerar bäst är ett vanligt från L'oreal...
2
Svar
38
· Visningar
3 525
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 476
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Jag inser redan innan jag skrivit klart att det förmodligen kommer saknas info/ vara struligt, men ha lite överseende? Så här är det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 356
Senast: Hiddeous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp