Nya bukeafghanen

Sv: Nya bukeafghanen

Finns ju en liten risk att man blir valpsugen...

*väntar...*

*väntar...*

Ja, där kom det! :love:
 
Sv: Nya bukeafghanen

Nämen så sööööt! Har helt missat att du klurat på att skaffa en till:D GRATTIS!
 
Sv: Nya bukeafghanen

Övertyga mig om att man inte har råd med 2 hundar på csn samt absolut inte får tid att hålla en afghanpäls vacker:angel: För sööt:love:
 
Sv: Nya bukeafghanen

Hrm. Jag har TRE hundar på csn nu, så mig ska du inte fråga. ;) Fast jag har å andra sidan en väldigt snäll sambo som ser till så jag inte svälter ihjäl på kuppen. :love: Och tid har man, det tar "bara" några timmar i veckan. Cerberus var helt hopplös ett tag och badade var tredje dag under sin tovperiod, men nu räcker det med en gång i veckan ungefär. :p
 
Sv: Nya bukeafghanen

Tack allihopa för fina ord! Hon är verkligen jättesöt. Som en liten dockhund. Alla valpar är ju söta, men afghanvalparna ser ju lite speciella ut. :D Ni kan ju gissa jag längtar hem när jag är i skolan. Som tur är har vi bara korta dagar på några timmar, så jag hinner inte få allt för kraftig abstinens ändå. Bara lite så där goslängtan. :love:
 
Sv: Nya bukeafghanen

Nej säg inte så nu kommer jag ju inte klara mig undan - jag som skulle ha en liten ganska korthårig hund nästa gång:rofl: Du ska inte möjligtvis till Hund09 så man kanske kan våga sig fram och hälsa på vovve? Jag är svag för pälsmonster så är det bara:love:
 
Sv: Nya bukeafghanen

Åh, jag ska ju inte det. Han går upp i öppen nu snart, och eftersom han vägrar tjocka på sig så kommer han få en utställningspaus ett tag. :crazy: Men från januari bor vi i sthlm, om du råkar ha vägarna förbi där någon gång så är det fritt fram att hälsa på mina fluffhundar. :p

(Klart du ska ha afghan! Så himla härlig hundras!)
 
Sv: Nya bukeafghanen

Äsch va synd.. Men då får jag ta och rymma upp till mormor en sväng nästa år oxå:rofl: Om man inte har ett hum om ägaren vågar man ju knappt gå fram o fråga om man får klappa, iallafall inte på utställning när alla står och finputsar:angel: Tills man vågar och kommer till skott ska jag nog stilla begäret med att sy en mjukis vovve:idea:

(vi får väl se vad det blir i slutändan, många raser att välja bland tills det blir dax:p)
 
Sv: Nya bukeafghanen

Grattis!! Jättesöt ju, och jag som inte är så förtjust i afghaner :) Fast de verkar ju onekligen ha ett härligt temperament!
 
Sv: Nya bukeafghanen

Men från januari bor vi i sthlm,

Jag blir SÅ glad varje gång jag läser det där! :banana:
Wahidah och Zala kommer nog se det som om de får världens bästa julklapp av dig i form av lekkamrater som de faktiskt uppskattar. Du vet ju hur Zala är och Wahidah vill ju alltid träffa sin pojkvän :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp