Bukefalos 28 år!

nya equippa...

E

EQL

bara jag som inte gillar den? man måste ju söka så exakt och får ingen överblick om det har kommit nya hästar o så :crazy:
 
Sv: nya equippa...

Jag föredrar också den gamla, fast jag letar inte häst, bara dressyrsadel. Tyckte de var bättre när de va mer uppdelat direkt. Både med hästarna och sen dressyr- hopp- och allroundsadlar för sig.

Så helt klart tummen ner från mig! :cool:
 
Sv: nya equippa...

Och då blir det precis som vi vill ha det :D
 
Sv: nya equippa...

Nja, det ver krånglig kan man säga...
Varför är det så ? Har dem gått "isär" buke och equippa?
 
Sv: nya equippa...

Många var missnöjda över hur E ändrades och nu provar Gunnar ett eget annonsforum.
 
Sv: nya equippa...

Buke och Equippa har aldrig varit tillsamans, däremot har Buke haft deras länk som annonsida...
 
Sv: nya equippa...

Tillhörde inte 'Equippa' Bukefalos förut, fast att det hette typ Bukefalos radannonser? Sen sålde Gunnar det eller något?
 
Sv: nya equippa...

Tycker den blev mer krånglig nu att hitta på. Svårt att se var i landet varan/tjänsten finns. Önskar man kunde se det för sig så är det lättare att sålla var man vill leta.
 
Sv: nya equippa...

Det tror jag inte... Har för mig att Gunnar hade ett eget först men sedan började sammarbeta med anonsdirekt...
 
Sv: nya equippa...

Ja du går in via radanonser, så är det det som kommer upp, han har brytit med equippa...

Var nog det du hade varit inne på imorse, men det är ju under uppbyggnad därför inte så många anonser än...
 
Sv: nya equippa...

Jag ser då inga problem med nya equippa?! :confused:
Tycker det verkar betydligt bättre än innan nu när man kan sålla mellan annonserna på ett helt annat sätt.
Visst är det vissa detaljer som jag själv inte gillar men då är det ju bara att "klaga" till dem. :D
 
Sv: nya equippa...

Tycker det nya är bedrövligt! Mkt smidigare som det var innan. Mailade till dem och sa att jag inte tyckte förändringarna var positiva. Om fler gör det kanske de ändrar tillbaka!? :angel:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag tänkte att jag skulle försöka använda mina smycken mer. Både armband , halsband och alternera örhängen oftare.:D Nu ligger det bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 234
Senast: Avalbane
·
Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: warg
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 497
Senast: Hermelin
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 074
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp