Bukefalos 28 år!

Nya shopping-tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya shopping-tråden

*kl*

Jag har shoppat :D


59929_10151229347016299_1070911909_n.jpg
 
Sv: Nya shopping-tråden

Kl

Nu har jag äntligen fått hem mitt drömträns:bump: likadant som seabaz köpt. Svart med brun fodring:love: är sååå överraskad av läderkvaliten!! För det priset. Men nu kom jag på, kan man smörja det med vanlig stubben hamanol? Har bara haft helsvart läder förut.
 
Sv: Nya shopping-tråden

Ödet tvingade mig att köpa nya ridstövlar idag. Iofs inte den modell jag tänkt. Men 30 procent rabatt och att de passade mina 37:or perfekt trots att det var märkta 39 säger ju allt!
320934_10151424580049612_1446570440_n.jpg
 
Sv: Nya shopping-tråden

Det måste vara ödet :D

Det är alltid ödet och högre makter som talar om vad jag verkligen måste ha när jag går in i en hästbutik ;)
 
Sv: Nya shopping-tråden

Jag skulle ju dessutom bara fråga om de tog mot skär för slipning så helt klart ödet :D
 
Sv: Nya shopping-tråden

KL.

Hästen fick sig ett småmaskigt hönät till boxen idag, och ett nytt schabrak som bonus (Eskadron cotton, orange). :)
 
Sv: Nya shopping-tråden

Shoppat en Pikeur Orlanda jacka för halva priset! Beställde över nätet så ja hoppas att jag ska bli nöjd men det tror ja allt! ;)

Har även köpt två st 200gr utetäcken med avtagbar hals från premier equine på rea, är supernöjd med dessa täcken!

Sen är ju ett Schockemöle Helsinkki kandar beställt med XHM designat pannband, får hem det snart :D
 
Sv: Nya shopping-tråden

Kl
Beställde från Hööks 2/1. Har fortfarande inte fått paketet. Brukar det ta så lång tid? Allt fanns i lager.
 
Sv: Nya shopping-tråden

Dom har säkert lite extra mycket att göra när rean drog igång, så lång tid brukar det inte ta. Är det inte posten som slarvar då? :p
 
Sv: Nya shopping-tråden

752C7C7B-42B0-401B-8104-1F01C036A0BD-230-00000015D491D8BD.jpg


Det här hämtar vi imorgon :D
Behöver servas ordentligt, ska få kamera och fönster och ny totalvikt.
Men det är roligt att göra själv när man har händig sambo!
 
Sv: Nya shopping-tråden

jag beställde oxå från hööks första dagen när rean drog igång och jag fick avi igår, ska hämta paketet idag.
 
Sv: Nya shopping-tråden

*knapp*

Efter några års suktande kom jag mig äntligen för att köpa blinkade sporrar från Metalab :love:
Nu måste jag kanske leta upp ett bett också... :angel:

A6DB24FE-9503-4CD1-8A6A-94ACEB7D03F3-3871-000003A98DD15188.jpg
 
Sv: Nya shopping-tråden

Hej

jag har försökt att gå tillbaka i tråden för att hitta vad tränset du köpt heter.. men hittar det inte, har du lust att berätta igen =)

//Jean
 
Sv: Nya shopping-tråden

Hansbo classic 2-tone eller nåt sånt heter det :)

sele3_zps224208d0.jpg



Eulalia: Jag vill se biiiild på din pålle med tränset! :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
234
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
295
Senast: tanten
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
480
Senast: hamilton1
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 735
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • The Eras tour Stockholm
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp