Bukefalos 28 år!

Nyårslöften

Sv: Nyårslöften

Nja, jag har väl gjort det några gånger lite halvhjärtat men aldrig på allvar. Ska jag ge ett i år får det väl bli att bli sambo. Det har vi dragit ut på alldeles för länge.
 
Sv: Nyårslöften

jag ska inte ha sex på ett år har jag bestämt.. om jag inte nu då hittar någon som jag blir riktigt kär i men det tror jag inte då det kommer ta tid att komma över den jag haft och den här gången så ska jag låta det ta tid och inte trösta det med sex för det är aldrig bra har jag insett.
 
Sv: Nyårslöften

Nu är vi ju halvvägs på det nya året. Hur har det gått med nyårslöftena?

För egen del lite halvdant. Jag har inte latat mig så mycket än, men jag ska bättra mig under semestern. ;) Glass har jag ätit bara två gånger i år. Barfota har jag dock gått många gånger och mer ska det bli.
 
Sv: Nyårslöften

Åh, vad jag önskar att jag plitat ner några nyårslöften :/ Hade varit kul att se hur det gått hittills liksom!

Jag har ett sjukt bra år än så länge i alla fall så jag är nöjd oavsett antar jag :G
 
Sv: Nyårslöften

Sådär går det.

Tränar på bra och har prövat ett par nya saker. Vill hitta fler saker att prova på :)

Har ännu inte bokat någon resa för att jag väntar på svar gällande kurs/utbildning och även jobb under hösten men kommer i alla fall att fara och hälsa på släktingar runtom i Sverige i sommar.
 
Sv: Nyårslöften

Har gjort sista stycket.

Mår bättre visserligen, men blir föga förvånande sjukt less på folk.

Har minskat ner på sockerintaget. Å äter inte chips till middag på fredagar längre.
 

Liknande trådar

Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 225
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ... läste ett brev av en släkting och fick ångest i hela kroppen. Vet inte hur jag ska bli av med den nu, kan nog inte få i mig mat...
Svar
0
· Visningar
472
Senast: Rosett
·
Fritid Kära buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikväll! Julklappen gäller ett presentkort på äventyrsbadet Kokpunkten samt...
Svar
2
· Visningar
476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp