Nyköpingsträff en ny upplevelse

Inte_Ung

Trådstartare
Vi verkar vara några stycken som har anknytning till Nyköping.
Jag t.ex. bor där.

Vi kan ju ha en träff där för alla som finns där eller kan och vill ta sig dit.
Vilka är på?
 
Absolut. Om jag kan parera in det i kalendern och sammanlägga det med min anledning att befinna mig i Nyköping.
Kan inte innan 23 sept i alla fall. Sen så jobbar jag vissa helger med.

Har lite dålig koll i slutet av sept-okt nu.
Är bara fokuserad på fram till och under semestern som slutar 24 sept just nu 😅.
 
@Krålus skickade hit mig. :nailbiting:

Det känns lite läskigt, men samtidigt roligt. Kanske med en skäggis som stöd, om hon är välkommen? 🐶
Svärmor är dålig, så det kan bli så att jag behöver följa med sambon dit med kort varsel. Men annars ska jag försöka hänga med på buketräff.
 
Ser ut (tyvärr) som jag är ganska flexibel med datum. Men v. 18 åker jag troligen bort så är väl enda som jag vet nu.
 
Jag tänkte någon lokal krog i centrala Nyköping.
Det är lätt att ta sig dit med tåg från Stockholm och Norrköping om man vill det.
Och så behöver det gå att parkera på något lämpligt sätt.
Just nu är halva staden uppgrävd för byggandet av resecentrum så det är svårare än vanligt med parkering.

KFC är visserligen litet sällsynt, men vi kanske vill äta bättre än så?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: ginnies
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 219
Senast: Sassy
·
Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Bapelsin
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp