Bukefalos 28 år!

Nylonhuvudlag

pladdermadde

Trådstartare
För ett tiotal år sen köpte jag Huvudlag i Nylon i USA, alltså *nylonvävband* inte såna där hårda plasthuvudlag. Har försökt få tag i såna i sverige men verkar stört omöjligt att hitta några. Såg i tidningen Galopp-Magasinet bilder från sverige där hästarna hade huvudlag i nylon med pullargrimma, VAR kan man köpa såna??
 
Sv: Nylonhuvudlag

jag snackade med dom som sålde galopprylar på jägers innan & där gick det att specialbeställa nylonträns med pullargrimma av dem, fast den affären har väl flyttats nu.
 
Sv: Nylonhuvudlag

Jag köpte ett bra amerikanskt träns av märket "Valholma" mjukt och mycket lätt tvättat i maskin. Fanns i massor av färger så om du kan hitta det märket i Sverige så kan jag rekomendera det.
Kanske du kan försöka hos försäljare av distans utrustning då det är ofta populärt att använda sådan utrustning när man tävlar distans.

P.S.
Will PM you again re; Golden Trail.
 
Sv: Nylonhuvudlag

jag har köpt av ett eng företag . Libbys. Dom har hemsida!
 
Sv: Nylonhuvudlag

men libbys har väl endast vanlig nosgrimma på deras?
 
Sv: Nylonhuvudlag

Jeanette Drews på täby köper in såna träns också om det kan vara till hjälp...
 
Sv: Nylonhuvudlag

förr kunde man speciall beställa på sadelmakeriet på jägersro då dem själv gjorde dem, dem blev jätte fina.
 
Sv: Nylonhuvudlag

på sadelmakeriet gjorde dem själv oxå förr vet inte om dem gör det fortfarande
 
Sv: Nylonhuvudlag

har sån besluts ångest!!! ska köpa ett nytt träns till min nya häst! vilken färg är snygg på en fux?

alla andra har blått, vilket han passar i, men är ändå sugen på ha något annat... :d
 
Sv: Nylonhuvudlag

tant....:D (du var inte på års mötet, de sa du var sjuk, tråkigt) men inte konstigt att man blir krasslig i detta väder.:crazy:
ja såg någon fux med det. och det var faktiskt ´fint....
får se vad det blir han får springa i dag med det blå. :eek:
 
Sv: Nylonhuvudlag

Båda mina fuxar går i läderträns. Det finns bilder på Burt Seegers hemsida från deras segrar i fjol. Och dom är SÅÅÅ stiliga.:angel:
 
Sv: Nylonhuvudlag

Om du inte redan hittat det du söker så kan tipsa om www.ponnyprakt.se :)

kombinera som du vill med bra kvalitet och till ett bra pris.
 
Sv: Nylonhuvudlag

vill med ha ett sånt ett illrött eller slimegrönt ;D
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte en LG med oled-skärm för ett tag sen, den hade stått som demo. Såg inget konstigt på den i början, men när streamingtjänsten...
Svar
0
· Visningar
169
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
737
Senast: valy
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 317
Senast: Rie
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 622
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp