Oäkta julgran

Rustas lyxigaste och ett rejält ljusnät så har du disneykänslan.
0184_185_julgran_exklusiv__210_cm__pris_899_kr__i_butik_v_41_.jpg

Den köpte vi, GRYM! :love::love::love:
 
Tack för alla svar!
Kan man beställa från Rusta?
Annars kan jag säkert be någon "langa" men alla som åker till civiliserade trakter brukar ha bilen full...
Förresten, vad kostade Rustas variant?
Jag hittar inte några prisuppgifter :confused:
Eller är jag ovanligt dålig på att leta:angel:

* Jenny *
 
Tack för alla svar!
Kan man beställa från Rusta?
Annars kan jag säkert be någon "langa" men alla som åker till civiliserade trakter brukar ha bilen full...
Förresten, vad kostade Rustas variant?
Jag hittar inte några prisuppgifter :confused:
Eller är jag ovanligt dålig på att leta:angel:

* Jenny *

Nepp, går ej att beställa. Jag vet inte när jag ska upp men om det blir innan jul kan jag forsla en till Dorotea iaf ;) Gullar jag med särbon kanske han tycker en utflykt till Vilhelmina är en bra idé också :D

Edit: Här är alla Rustas granar https://www.rusta.com/se/jul/julgranar/julgranar/
 
Tack för alla svar!
Kan man beställa från Rusta?
Annars kan jag säkert be någon "langa" men alla som åker till civiliserade trakter brukar ha bilen full...
Förresten, vad kostade Rustas variant?
Jag hittar inte några prisuppgifter :confused:
Eller är jag ovanligt dålig på att leta:angel:

* Jenny *

Den kostar 899kr :) Sååå värt, tjejen bakom oss som köpte en mindre gran sa till sin kille lite halvhögt - ”Åhh hon fick den stora granen” :laugh::laugh: Helt underbar kommentar! :p

Bästa sambon och bästa granen, vilken tur jag har! :D:love:
 
Och just det, vi köpte lösa ”gammaldags” ljus till som tänds med fjärrkontroll, jättefina! Tror vi köpte 3 paket och vi ska köpa 3 till i år, lite drygt med ett batteri i varje ljus :down: men vete katten (;)) om man vågar ha ett helt nät just med tanke på katten! Han for upp i granen förra året redan :meh:

(Ja, jag är en sån där galning som lägger 2 timmar på att pynta granen med största precision och bävar inför att låta barnen vara med i framtiden :angel:)
 
Och just det, vi köpte lösa ”gammaldags” ljus till som tänds med fjärrkontroll, jättefina! Tror vi köpte 3 paket och vi ska köpa 3 till i år, lite drygt med ett batteri i varje ljus :down: men vete katten (;)) om man vågar ha ett helt nät just med tanke på katten! Han for upp i granen förra året redan :meh:

(Ja, jag är en sån där galning som lägger 2 timmar på att pynta granen med största precision och bävar inför att låta barnen vara med i framtiden :angel:)
När vi hade småbarn och knasiga katter hade jag krok i taket med ett snöre att säkra granen med. Granen hängde inte kroken, bara en extra säkring så den inte kunde välta.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp