Bukefalos 28 år!

Österbybruk 14-15 maj

Sv: Österbybruk 14-15 maj

Tyvärr.. jag hade tänkt att anmäla plutten, men det passade inte riktigt i mitt schema (eller ekonomi). Däremot blir det full rull i juni, juli och augusti.. Men då är det läskigt, för nu är vi i officiella klasser.. Läskigt...

Ska du ställa?
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Ja, ska anmäla mig alldeles strax. :) Vi har ju inte alls ställt ut mycket, bara en gång och det var inofficiellt, så det skulle vara kul att ställa lite officiellt också.
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Uuu... jag kanska skulle ställa ändå - hur långt från Uppsala är det till Österbybruk (om man kommer från Bålsta)??!?!
Ta en sista inofficiell innan allvaret...
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Hm, vet inte riktigt. Kollade på en karta på eniro, ser ut att vara ca 6 mil. Med buss från Uppsala tar det en timme, borde vara ungefär lika med bil.

Hur gammal är han nu? Han kommer inte hinna fylla 9 månader (eller går gränsen vid 10?) före utställningen?

Tycker du ska ställa! :)
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Hade först tänkt det, men min valp blir inte 6 månader förrän veckan efter...... :( .
Ska förmodligen dit med henne ändå - bara för att öva lite på atmosfären och kolla andra vovvar!
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Han fyller 9 månder den 19 maj... så han klarar sig med knapp marginal. Jag ska diskutera med vovven ikväll och höra vad han tycker.. :-)
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Ok :)

hemlig, kul! Vilken dag blir det?
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Tror det blir söndagen. Har inte riktigt koll på det, men i alla fall när det är grupp 8!!
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

*Puttar upp* nu när det är två dagar kvar. :)
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Hade tänkt åka dit och titta men nu när bilen är trasig så kan vi inte åka :mad: Skulle vart kul att se er med era vovvar :smirk:
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Kan inte heller komma.....nu har lilla lagotto-fröken börjat löpa.....Jag som såg fram emot det, men sånt är livet! :crazy:
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Vitsippan: Kul! Vad har du för ras?

rattalskare: Får bli en annan gång då :)

hemlig: Synd.. Fast man får ju ställa ut ändå. (men det kanske är jobbigt att ha en löptik på en utställning med nästan 2000 hundar :D)
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Ja, jag hade ju inte tänkt ställa ut (hon är 1 vecka för ung) och jag tänkte nog mer på henne än på andra hundar på utställningen....här hemma har vi många tik-kompisar att fortfarande vara med i alla fall!
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Blir 6 månader den 21 maj....och det är som sagt 1 vecka för sent. De hade bara valpklasser från 6 månader och de måste ju bli rätt ålder dagen innan utställningen.
 
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Men jag ska hålla tummarna för er som ska ställa ut - väntar med spänning på att få höra hur det har gått (ja, imorgon och på söndag då).
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: movi
·
  • Artikel
Hästnyheter Örnäs gård ska inviga sitt nya ridhus och så också sin nya förening. Nu öppnar de upp sin verksamhet för en dag och ger alla...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av återkommande ögoninflammation på hund? Vad var felet? Min GR tik på 15 månader har nu fått...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Rugge
·
  • Artikel
Hästnyheter Malin Helmborn och Therese Hemberg planerar att rida från kust till kust. Genom Sveriges vackra landskap ska de tillsammans med sina...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp