Bukefalos 28 år!

Om du vore en hund

Sv: Om du vore en hund

en kopia av familjens Engelsk Springer Spaniel Galen och studsar runt och är allmänt jätte barnslig, men samtidigt väldigt tillgiven mot dom som står en nära och skyddar dom då det behövs!
 
Sv: Om du vore en hund

Vafan, är jag en afghan? :eek: :D

Haha! Ja, lätt! ;) Kanske skulle lagt till "tramsar sig och fånar sig för att slippa undan allvar" med, det känns rätt afghanigt. Jag måste erkänna att jag saknar jaktinstinkten dock. ;) Fast å andra sidan strävar jag alltid framåt, och det är ju en slags jakt det med. Hrm. :p
 
Sv: Om du vore en hund

Jag skulle helt klart vara en vinthund och om jag får bestämma själv otvivelaktigt en afghan. Tydlig on/off knapp, full fart när det behövs ( eller ges möjlighet) och "djävligt slö" inne ( när det inte påkallas annat). Gillar vissa människor otroligt mycket, vissa står jag ut med och en del göre sig icke besvär. Tycker inte om att få tillsägelser om vad jag ska göra, däremot gör jag en hel del på eget initiativ, bara spännande saker dock. Sådant som tar för lång tid struntar jag i. Svävar runt på promenaderna i min egen sköna stil som ofta gör andra avundsjuka ( både fyrbeningar och tvåbeningar ) och låter inget bekomma mig utom schäfrar som jag hatar. COOL är mitt motto men buset lyser i ögonen när jag har något på gång.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min man har börjat prata om hur mysigt det vore med en hund till, själv är jag lite mer skeptisk. Det är lätt att bara se alla mysiga...
2
Svar
31
· Visningar
2 172
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 664
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hur har ni har tvåhundsägare vars partner inte delar hundintresset "fått igenom" skaffandet av en andra hund? Jag skulle så gärna ha en...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 254
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 136

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp