Bukefalos 28 år!

Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

Raderad medlem 6459

Ja, har du nåt du stör dig på som du vet att du verkligen inte borde bry dig en sekund om? Jag till exempel stör ihjäl mig på dumma facebookkommentarer. Inte elaka kommentarer, de ska man ju ogilla, utan bara enfaldiga. Typ som när KLM uppdaterar på FB och det står typ "Res med oss till Valencia i sommar!" och nån Gunnel i Vetlanda svarar "Nej, vi åker alltid till Grekland så det ska vi verkligen inte!". Eller när Elgiganten har reklam för en mixer och nån Gunnar i Åmål svarar "mixer? vad ska det vara bra för? här mosar vi minsann med gaffel".

Såna kommentarer gör mig oproportionerligt irriterad och det kliar i fingrarna att vrålskriva "MEN INGEN TVINGAR DIG TROR DU NÅN SITTER OCH LÄSER DIN KOMMENTAR OCH BARA NÄHÄ DÅ SKA VI INTE SÄLJA MIXRAR LÄNGRE FÖR GUNNAR I ÅMÅL ANVÄNDER MINSANN GAFFEL?!?"

Nån annan som har saker ni stör er på som ni vet att ni är tokiga som ens irriterar er på? :D
 
På facebooktemat: folk som skriver statusar som liksom talar om att något hänt, att hen mår dåligt över något etc utan att berätta vad. När typ 20 personer frågat vad som hänt svarar personen "vill inte skriva ut det här".
:banghead:
Åh, klassikern! :love: :banghead: Jag begriper inte att folk fortsätter fråga?!
 
Men jag blir så arg! Haha så orimligt arg! Och jag ser sånt här JÄMT.

Haha jag har aldrig sett nån stå i en rondell tror jag? Vilket fantastiskt märkligt beteende. Och vad fantastiskt fint att det stör dig :D :rofl:.

Det där är ett härligt exempel på folk som verkligen är höga på sin existens och tror att det spelar någon roll ifall just dom åker till Grekland eller inte. :p


Haha ja men vad fan, dom kan väl stå någon annanstans? Förstår inte varför man kliver ut på gatan och upp i en rondell.
 
Jag stör mig enbartotroligt viktiga saker! :rage:
Det vet jag, för annars skulle jag aldrig störa mig på dem. :grin:
Ah. Du är helt enkelt lite bättre än oss andra :(. :cry:

Det där är ett härligt exempel på folk som verkligen är höga på sin existens och tror att det spelar någon roll ifall just dom åker till Grekland eller inte. :p
Haha ja! Ibland undrar jag om de tror att KLM vänder sig direkt till dem liksom, bara för att de ser det i sitt flöde? "Oj, nu undrar KLM om vi vill till Spanien, får skynda mig att säga nej så de vet". Eller nåt.

Haha ja men vad fan, dom kan väl stå någon annanstans? Förstår inte varför man kliver ut på gatan och upp i en rondell.
:rofl: Stanna och fråga nästa gång så frågar jag Gunnel varför hon tror att KLM antecknar hennes svar :D.
 
Åh, klassikern! :love: :banghead: Jag begriper inte att folk fortsätter fråga?!

Nä, det begriper inte jag heller. Det är ju oftast samma personer som håller på sådär och det brukar inte vara nån större katastrof som inträffat. Jag har vänner som jag skulle bli jätteorolig för om de skrev nåt sånt, och tro att nu har verkligen nåt allvarligt hänt (fast nån av dessa har aldrig skrivit nåt sånt, än så länge) men gänget som skriver sånt en gång i veckan gäspar jag bara åt.
 
Jag kommer osökt att tänka på min mamma. Hon och min mormor älskar mat så jag skickade en länk till ett evenemang med provsmakning. Hon skrev på evenemangets sida att en hundring i inträde var lite dyrt, i tron att hon skrev det till mig. Inte första gången heller har det visat sig, men jag tror tyvärr att det var sista när det då gick upp för henne hur det låg till :D

Personligen stör jag mig något enormt på folk som gnäller över diverse falska vänner och whatnot på facebook och i samma status konstaterar att de inte bryr sig, några gånger i timmen typ. Nej, visst, vi ser att du inte bryr dig gummz :heart
Och folk som taggar mig i sånahär "är du taggad här så är du speciell/älskad/en bra vän/whatever :heartheart:heart" vill jag bara kräkas på :yuck:
 
Och folk som taggar mig i sånahär "är du taggad här så är du speciell/älskad/en bra vän/whatever :heartheart:heart" vill jag bara kräkas på :yuck:
Hahahaha! Du vill kräkas på människor som tycker om dig :D. :rofl:

(obs får lite dåligt samvete över stackars gunnel om det är så att hon gjorde som din lilla mamma! ska försöka att inte döma i framtiden)
 
Ja, har du nåt du stör dig på som du vet att du verkligen inte borde bry dig en sekund om? Jag till exempel stör ihjäl mig på dumma facebookkommentarer. Inte elaka kommentarer, de ska man ju ogilla, utan bara enfaldiga. Typ som när KLM uppdaterar på FB och det står typ "Res med oss till Valencia i sommar!" och nån Gunnel i Vetlanda svarar "Nej, vi åker alltid till Grekland så det ska vi verkligen inte!". Eller när Elgiganten har reklam för en mixer och nån Gunnar i Åmål svarar "mixer? vad ska det vara bra för? här mosar vi minsann med gaffel".

Såna kommentarer gör mig oproportionerligt irriterad och det kliar i fingrarna att vrålskriva "MEN INGEN TVINGAR DIG TROR DU NÅN SITTER OCH LÄSER DIN KOMMENTAR OCH BARA NÄHÄ DÅ SKA VI INTE SÄLJA MIXRAR LÄNGRE FÖR GUNNAR I ÅMÅL ANVÄNDER MINSANN GAFFEL?!?"

Nån annan som har saker ni stör er på som ni vet att ni är tokiga som ens irriterar er på? :D
Jag tycker det finns något roligt med Gunnels och Gunnars svar.
Men jag kan inte sätta fingret exakt på vad det är..,
 
men gänget som skriver sånt en gång i veckan gäspar jag bara åt.
Samma här! Jag hade en tjej i min feed förut och hon skrev såna kryptiska grejer hela tiden och det kom alltid tio personer och frågade vad som hänt - hon svarade aldrig. Helt obegripligt.
 
Jag blir oresonligt galen på "alla är vi olika och tur är väl det!" på diskussionsforum eller i fb-grupper. Ja, smartskalle, såna här ställen är till för olika åsikter och VARFÖR ÄR DET SÅ JÄVLA FARLIGT? :banghead:
Haha! Jag MED! Känns som världens enfaldigaste grej att skriva.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp