Bukefalos 28 år!

Ort visas inte längre

Sv: Ort visas inte längre

Ett av dem iaf. :D

Skåning, men numera bor jag i exil uppe i Norrland. (Norrland är alltså allt ovanför Skånegränsen ;))
 
Sv: Ort visas inte längre

knapp

Stjäl tråden lite, var tog de gröna pilarna vägen (visa senast olästa)? Dessa blå punkter har inte alls samma "intuitiva budskap".
 
Sv: Ort visas inte längre

Jag gillade också pilarna! Pluttarna stör mig.
 
Sv: Ort visas inte längre

Jag upptäckte det för ett bra tag sen, men har inte skrivit något om det. Men saknar att orten står.
 
Sv: Ort visas inte längre

kl

Saknar också Ort. Märker nu mer än förr hur ofta jag slänger en blick mot ortsnamnet (eller rättare sagt avsaknaden av).
 
Sv: Ort visas inte längre

-knapp-

Jag har gett detta en tid på försök, men jag vänjer mig inte.
Orten är fortfarande saknad under avataren.
 
Sv: Ort visas inte längre

Håller med!

Jag saknar också ort. För oss som inte bor i den hästtätaste landändan så var det alltid kul när man såg nån som håller till här i krokarna.
 
Sv: Ort visas inte längre

*KL

Jag sällar mig till skaran som saknar orten. Blir massa arbete att klicka på folk man är nyfiken på juh.
 
Sv: Ort visas inte längre

Grattis på födelsedagen ;)

Knapp

Yey! Orten är tillbaka, kan vi inte få tillbaka de gröna pilarna nu också? *Valpögon* Vänjer mig inte vid de blå plupparna.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 584
Senast: MML
·
Samhälle Har fördelen att jag får jobb i stort sett var som helst geografiskt sett då jag har två eftertraktade utbildningar i bagaget inom...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: kolblakkur
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
978
Senast: Queen
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 741
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp