Bukefalos 28 år!

OT-tråd NR 13!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT-tråd NR 13!

Dumma dig:mad:

får lägga in mitt gamla inlägg till mirre:p

Här hänger regnet med i luften.
Jag och mini var ute och tog hand om kaninen (som behöver ett namn...) då kom det några droppar men har varit bra sedan dess.
Nu ska jag dricka lite te och ta det lugnt när mini sover.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Här blir nog med regn. Känns som att jag ska ta in mitt täcke som hänger ute på tork.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Dumma dig:mad:

får lägga in mitt gamla inlägg till mirre:p

Här hänger regnet med i luften.
Jag och mini var ute och tog hand om kaninen (som behöver ett namn...) då kom det några droppar men har varit bra sedan dess.
Nu ska jag dricka lite te och ta det lugnt när mini sover.

Tänkte det var min tur att starta en ny tråd.:D
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Borde nog gå och kolla hur det går med jackan som jag tvättat, men orkar inte riktigt gå till tvättstugan.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Jag funderar på att börja med maten till mig och mini. Men orkar inte heller:p
Dessutom har jag kommit på att den ideala tempraturen för mig är 27-28 grader, då fryser inte jag längre.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Inte bara jag som har obefintlig ork idag. :p Har i alla fall en matlåda i kylen.

Du får ta och flytta utomlands! ;)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

"Valpen åt upp fakturan", är det en giltig anledning till att inte betala räkningarna, tro?
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Har kommit några stänk här med.
Usch, har en sådan obehaglig känsla i magen nu.
Känslan när man hämtar barnen på dagis och möts av en hög bistra poliser, som drar iväg mot skogen med personalen är inte rolig.
Speciellt när de större barnen på minis avdelning var just i skogen idag.:crazy:
Känns ju inte helt bra att lämna mini där då.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Hoppas det inte hänt ngt allvarligt :(

Nelly är sega med och ändra min mejladress, skickade i morse. Vill beställa skorna jag vill ha.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Ja usch, vad som helst kan ju ha hänt.
Otäckt.

Drygt att dem inte ändrar adressen.
Vad är det för skor?

Kethes: nej inte ett ord.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Måste boka senast två timmar innan. Men det var 18 lediga platser, så går jag dit får jag plats. Men nu är jag ju inte tvingad till det. ;) Är ny duschad och det regnar ute!
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Klart du ska gå! Jag ska på ett 75-minuters pulsspinningpass... Bävar lite nu kan jag säga...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
535
Senast: Mineur
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 212
Senast: cili
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 888
Senast: EmmaBovary
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
380
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vilken ras passar mig?
  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp