Bukefalos 28 år!

på riktigt?

ameo

Trådstartare
Moderator
Är nyheternasverige.se en nyhetssajt på riktigt, eller är det bara (som jag tror) förvrängda tokigheter?
 
Sv: på riktigt?

haha har aldrig hört talas om den innan! Ingen chans i världen att den är på "riktigt" :laugh:
 
Sv: på riktigt?

har några vänner på fejjan som "gått på" storyn om älgen, men när man läser om "skärgårdspolisens utredare Kaj Bhrygga" så indikerar det ju åtminstone för mig att det är på samma nivå som vilket aprilskämt som helst...
 
Sv: på riktigt?

kl

Tycker det är helt kocko hur folk kan gå på artiklarna därifrån. Sett flera på facebook som upprört delat med sig av dom :crazy::D
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 172
Senast: Acto
·
Mat Vilken är den bästa restaurangen för pasta i Stockholm? Vill ha riktigt riktigt god pasta :d.
Svar
11
· Visningar
748
Senast: gulakatten
·
IT & mobiler Jag håller på att bli tokig på mängden spam i inkorgen på min Hotmail/outlook. Har blockerat huuuur många mailadresser som helst men får...
2
Svar
23
· Visningar
1 257
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag håller på att bli tokig! Diskmaskinen diskar inte rent. Allting i övre korgen får en äcklig hinna med bös efter disken.. Jag har...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 054
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp