Bukefalos 28 år!

Pälsen verkar inte växa något

JosseMandy

Trådstartare
Mandy fick ta blodprov för lite mer än två månader sedan och pälsen har ännu inte kommit tillbaka på det rakade stället. Normalt sett brukar det komma stubb som döljer huden på bara några dagar, upp mot någon vecka, men den här gången ser hon fortfarande nyrakad ut.

Någon som vet om det är normalt eller är det dags för ett veterinärbesök igen?
 
Allt beror på när hunden var i fällning senast. ibland går det jättesnabbt att få tillbaka päls - ibland dröjer det evigheter :)
Vet när min ena hund blev rakad på magen för två höstar sedan för ultraljud. Hon hade precis satt färdigt vinterpälsen, så hon hade naken mage ända till våren :arghh:
 

Liknande trådar

Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
516
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 552
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
289
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
665
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp